אהרונוביץ מותח ביקורת על החקירה: "יש תהיות ושאלות"

השר יצחק אהרונוביץ מתח ביקורת מרומזת על החקירה נגד חברי מפלגתו ערב הבחירות: "אני מקווה ומאמין שהשיקולים טהורים ומקצועיים, אין לי ספק שזה פוגע במפלגה" (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אחרי שעמד לצידה של המשטרה, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' תקף ברמז את מערכת אכיפת החוק ואמר כי ישנן תהיות רבות אודות חקירת פרשת השחיתות בה מעורבים לא מעט מאנשי מפלגתו ישראל ביתנו.

השר אמר באירוע שבתרבות בקריית ביאלייק כי זו "פעם שישית שלפני בחירות פותחים בחקירה על מפלגה והעומד בראשה. כולנו צריכים לתהות מה קרה".

עם זאת, השר אמר כי הוא מקווה שאין שיקולים פוליטיים בחקירה: "אני מקווה ומאמין שהשיקולים טהורים ומקצועיים, אבל אי אפשר שלא להבין שפעם שישית שנכנסים למערכת בחירות והופ, נפתחת חקירה. אלה התהיות והשאלות. אין לי ספק שזה פוגע במפלגה".

בסקרים שפורסמו אחרי התפוצצות הפרשה ניתן לראות כי המפלגה סופגת מכה קשה. השר אהרונוביץ בטוח כי זו תוצאה ישירה של החקירה. "זה פוגע במפלגה".

באשר לאישומים אמר השר כי "מעולם לא הואשם חבר מפלגת ישראל ביתנו. תעברו כל אחת מהמפלגות ותראו שאין כזה דבר. במפלגות האחרות הוגשו כתבי אישום ושתקו בחדרי חקירות ובישראל ביתנו לא. יש אנשים בעלי עניין ששמו לעצמם מטרה לפגוע במפלגה".

למרות דברי הביקורת שהטיח ברמז נגד גורמי אכיפת החוק, השר אמר כי הוא מגבה את המשטרה. "אין לי טענות כלפי המשטרה והפרקליטות ואני מגבה אותם על שעושים את עבודתם נאמנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר