שוב: גיא דיין כבש שער וחגג כשכיפה לראשו

שחקן קבוצת "הפועל פתח תקוה" גיא דיין כבש את שער השוויון במשחק נגד "מכבי חיפה". מיד לאחר מכן הוא שלף מהגרב כיפה וחגג את ההבקעה • זו לא הפעם הראשונה שלו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: אורן אהרוני - ynet)

חגיגה עם כיפה: שחקן קבוצת "הפועל פתח תקווה" גיא דיין כבש הערב (ראשון) את שער השוויון לזכות קבוצתו במשחק כנגד קבוצת "מכבי חיפה" ובחר לחגוג את ההבקעה בחבישת כיפה.

דיין, שכבר עורר סערה בעבר בעקבות חבישת כיפה לאחר הבקעת שער במשחק שנערך בעיצומה של השבת. החליט לחזור שוב על האקט ונראה מוציא מהגרב כיפה לבנה מיד לאחר כיבוש שער, רץ ומודה לקב"ה על ההבקעה.

כאמור, בעבר עורר דיין סערה לאחר שחגג באופן דומה הבקעת שער, אז במדי קבוצת "הפועל עכו". "זה לא סוד שבשנה וחצי האחרונות התחזקתי מאד מבחינת הדת. יש לא מעט דרכים להודות לבורא עולם על הכול אבל במגרש מצאתי את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת" אמר אז דיין לאתר "one".

לדבריו: "ממש לא מעניין אותי אם יש כאלה שמבקרים את האקט. אני שלם עם עצמי והלוואי ויהיו לי עוד שערים כאלה כדי לנהוג בצורה הזו".

"בורא עולם אגב, היה שמח קצת יותר אילו המשחק לא היה נערך בסמוך לשבת וגורר בצלו את חילול יום המנוחה, אולם דיין ככה"נ העדיף להסתפק בתודה סמלית לבורא, ולא במשהו גדול יותר" נכתב אז ב"כיכר השבת" לאחר האירוע.

דיין הגיב לביקורת ב"כיכר השבת" ואמר בראיון לעיתון "הארץ" כי הוא מבקר לעתים קרובות באתר. "אני הרבה באתר הזה (כיכר השבת. ש.מ.), אני נמצא שם הרבה" אמר, והתייחס גם לדברי הביקורת באומרו כי אין לו ברירה מלבד לשחק בשבת.

"לצערנו אנחנו חיים בעולם שבו כדורגל משוחק בשבת, אז אין לי ברירה, זו הפרנסה שלי כרגע ואין מה לעשות" אמר דיין.

במענה לשאלה האם הוא רואה באקט חבישת הכיפה כניסיון לכפר על חילול שבת אמר דיין: "בכלל לא, זה קודם כל אינסטינקט, להגיד תודה, לא צריך כפרה, כפרה עושים בכיפור" אמר.

דיין אמר עוד כי "אולי בעתיד הכדורגל ישתנה ליום ראשון, כמו שכולם מחכים לזה", לדבריו, "אני משחק הרבה שנים, בליגת העל כמעט שש שנים, ורוב השחקנים ששיחקתי איתם מעדיפים שזה יהיה ביום ראשון".

בחודשים האחרונים נראה כי ההתאחדות לכדורגל מתחילה להפנים את רצון חלק גדול מהאוהדים שמבקשים להעביר את המשחקים משבת. ההתאחדות העניקה אישור עקרוני לקבוצת "הפועל תל אביב" שלא לשחק בשבת, זאת בעקבות בקשה של איש עסקים יהודי שהודיע כי יתמוך בקבוצה בתנאי שזו לא תשחק בשבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר