השר אביגוד ליברמן נפגש עם מוחמד דחלאן

בניגוד לעמדת הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, נפגש בחשאי עם שר בכיר ברשות הפלסטינית מוחמד דחלאן (אקטואליה, מדיני)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: Gili Yaari / FLASH90)

בניגוד לעמדת הממשלה והעומד בראשה בנימין נתניהו, שר החוץ ויו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, נפגש בחשאי עם שר בכיר ברשות הפלסטינית מוחמד דחלאן.

על דיווחים פלסטינים הפגישה נערכה בפריז, ולעת עתה לא ברור מה היה באותן פגישות אך לפי אותם גורמים פלסטינים אין זו הפגישה הראשונה בין השניים.

גורמים ממשלתיים וביטחוניים הודיעו לפלסטינים כי הפגישה המדוברת אינה מייצגת את עמדת הממשלה וכי שר החוץ עשה זאת על דעת עצמו.

בתוך כך, שר החוץ ליברמן התייחס לנושא הפלסטיני תוך שהוא תוקף את מדינות אירופה שלדעתו מתייצבות להגנת הפלסטינים. "הצד השני הולך לכיוון אירופה של שנת 1938, ערב הסכמי מינכן, אין ספק שהתנהלות מדינות כמו אירלנד ושבדיה זאת אותה התנהלות, זאת אותה הפקרות כמו שהפקירו את צ'כוסלובקיה. זה אותו דבר, יש להם נימוקים וצידוקים למה אפשר לנטוש את ישראל, למרות שזאת המדינה היחידה שמייצגת את הערכים המערביים".

ליברמן הוסיף כי "הדיונים שהתנהלו בפרלמנטים האירופיים, על הכרה במדינה הפלסטינית, כמות העיוותים והשקרים וההמצאות שחברי פרלמנטים מכובדים השתמשו בהם, זה פרק נוסף של זקני ציון. אנשים מכובדים משקרים במצח נחושה. אני מצפה לידע על הנושא שהם מדברים עליו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר