אתר הרשות למלחמה בסמים נפרץ והושחת

האקרים ממקור בלתי מזוהה פרצו במהלך הלילה האחרון לאתר האינטרנט של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, כאשר במקום מסרי הרשות הושתלו מסרים אחרים (דיגיטל)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הפריצה לאתר (צילום: מתוך ynet)

אתר הרשות למלחמה בסמים תחת מתקפה: האקרים ממקור בלתי מזוהה פרצו במהלך הלילה האחרון (שני) לאתר האינטרנט של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, אשר מציג פרסומים נגד השימוש בסמים.

במהלך הפריצה השחיתו ההאקרים את האתר ומחקו את פרסומיו, כשבמקומן השתילו מסרים הקוראים לאי הפללה בשימוש עצמי בסמים שונים, ובקריאות נגד תעשיית התרופות המסוכנות כמו ריטלין וכדומה.

הבוקר האתר ככל הנראה עדיין מתאושש מההתקפה, כשהוא זמין חלקית ולפרקי זמן קצרים, וברוב הזמן הגולשים אשר מנסים להיכנס לאתר נתקלים בהודעת שגיאה. נכון לעכשיו הצליחו במשרד לביטחון פנים (אשר מפעיל את הרשות) להעלות את אתר האינטרנט לאוויר.

מהרשות למלחמה בסמים ואלכוהול מסרו הבוקר לכלי התקשורת, כי בזכות שדרוגים אשר שולבו בקיץ האחרון, על רקע הלחימה בדרום, לא נגרמו נזקים חמורים לאתר. "מאז צוק איתן שולבה באתר מערכת הגנה נוספת שמנעה השתלת תכנים, לכן הפגיעה הייתה מינימלית והאתר יחזור ויעלה לאוויר בשעות הקרובות".

מהרשות כתבו גם כי "חבל שבמקום לקיים שיח ענייני ישנם גורמים שמבקשים להרוס ולחבל באתר שמתפקידו לספק מידע לציבור וחבל עוד יותר שמערכות הגנה ששולבו באתר בכדי למנוע פגיעה של גורמים עוינים, סופן לסייע לנו להתמודד עם חבלות שמובלות על ידי גורמים ישראלים"

למרות הדברים האמורים, כאמור, אתר הרשות נפרץ שוב הבוקר, כך שככל הנראה השיפורים והשדרוגים שנוספו באתר לאחרונה אינם מספקים הגנה טובה לאתר הרשות. ברשות ביקשו להדגיש כי הנזק שנעשה בפריצות במהלך הבוקר הנם מזעריות ומינימליות.

(צילום מסך ynet)
(צילום מסך ynet)
אתר הרשות הבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר