תיעוד: טקס הענקת טופס 4 לקרית דגל התורה בבית שמש

בטקס שהתקיים באגף ההנדסה של עיריית בית שמש הוענק "טופס 4" ל-120 החברים הראשונים של עמותות ועדת הדיור שע"י ציבור חברי 'דגל התורה' ב"רמת אבי עזרי" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לדרמן)

בטקס שהתקיים אמש (ראשון) באגף ההנדסה של עיריית בית שמש הוענק "טופס 4" ל-120 החברים הראשונים של עמותות ועדת הדיור שע"י ציבור חברי 'דגל התורה' ב"רמת אבי עזרי" ברמת בית שמש ג', כשכבר אמש נכנס הדייר הראשון אל ביתו החדש.

בשכונה החדשה בת 2,300 יחידות דיור, מהווה קהילות האברכים את הבסיס התורני ועמוד התווך של רמת בית שמש ג' ועם איכלוסה המושלם בעוד חודשים ספורים תהפוך רמת בית שמש ג' לשכונה נוספת של בני תורה בעיר החרדית בית שמש.

ראשיתה של "רמת אבי עזרי" בהקמת ועדת הדיור ע"י גדולי ישראל בשנת תש"ע. באותם ימים החלו סוף סוף לצאת המכרזים הראשונים של רמת בית שמש ג' לאחר עשור של הקפאה יזומה ע"י ראש העיר הקודם דני ועקנין.

ועדת הדיור הקימה מספר עמותות שהתמודדו על המכרזים הגדולים ונחלה הצלחה מרובה וזכתה בשישה מתחמים גדולים שבהם מסתיימים כיום בנייתן של כ-600 דירות.

בכך הושלם מהלך דרמטי שהחל מיד אחרי הבחירות המוניציפאליות, אותו הובילו יחדיו ראש העיר בית שמש משה אבוטבול ויו"ר הועדה לתכנון ובנייה בעיר משה מונטג, להפשרת רמת בית שמש ג' כולה.

למרות הלו"ז שהתעכב בין היתר בשל איחור של כשנתיים במסירת המגרשים ע"י משרד השיכון הצליחו העמותות לקדם את הבנייה במקצועיות, תוך ניצול כוח הקנייה המרוכז שלהם, ובכך הוזילו את מחירי הבנייה והפיתוח עד למינימום מבלי להתפשר על איכות הבנייה.

ראשי העמותות סיפרו השבוע על הקשיים הרבים בהם נתקלו באין ספור בעיות בירוקרטיות שכללו אישורים שונים והליכים שעכבו בחודשים רבים את התקדמות הבנייה.

במעמד החגיגי והמרגש של מתן טופס 4 השתתפו ונשאו דברי ברכה ח"כי דגל התורה, משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, הרב מרדכי בלוי מועדת הדיור ב'דגל התורה' ומראשי העמותות המשכנות שליווה באופן צמוד את התקדמות האישורים והבניה, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול וחברי מועצת העיר מטעם 'דגל התורה', יו"ר ועדת תכנון ובנייה משה מונטג, שגם חתם במעמד על האישורים הנדרשים, סגן ראש העיר שמואל גרינברג וחבר המועצה ישראל סילברסטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר