מאות עיצובים מרהיבים של קופות החיסכון של 'מטרנה

'מטרנה' מסכמת בהצלחה רבה את הפעילות המיוחדת - עיצוב קופות דמי החנוכה מקופסאות מטרנה, עם השתתפות שיא של מאות עיצובים • במסגרת הפעילות עוצבו קופות חיסכון (בבית)

חברת 'מטרנה' אשר חרתה על דגלה להיות הכי קרובה לאמא, באיכותם הגבוהה של מוצריה ובליווי התפתחותי לתינוק, יזמה פעילות מיוחדת לציבור החרדי לכבוד חג החנוכה.

במסגרת פעילות זו הציעה 'מטרנה' לאמהות ולילדיהן להשתתף ב"עיצוב קופת חסכון דמי החנוכה של מטרנה" הנעשית בשימוש חוזר של קופסאות תחליפי החלב.

המשתתפים התבקשו לעצב קופת חיסכון מאריזת מטרנה, לקשט את הקופסה כיד הדמיון, לצלם ולשתף אותנו בסיפורים מעניינים ממהלך ההכנה. לדברי אחת המשפחות שלקחו חלק: "הפעילות נתנה לנו זמן איכות מהנה עם הילדים, שמאד שמחו לקשט ולעצב מחדש את הקופסאות".

ההיענות היתה מרשימה, כאשר מאות עיצובים התקבלו במטרנה בצירוף מכתבים מרגשים שנכתבו על ידי ההורים והילדים. "ההשתתפות הגדולה מסמלת את החיבור האמיתי שיש למטרנה עם משפחות המגזר החרדי מזה שנים רבות" אומרים במטרנה.

הפעילות נערכה במהלך חג החנוכה והסתיימה ביום ראשון ו' טבת תשע"ה. עשרת העיצובים המעניינים והמושקעים במיוחד יזכו במארז מוצרים ובמתנה מיוחדת מבית מטרנה, במטרנה מודים למשתתפים על ההשקעה והעיצובים המרהיבים, ומזמינים את הציבור להמשיך ולהשתתף בפעילויות הבאות כמיטב המסורת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר