אאודי מציגה: הכלב יחנה את הרכב; המוסך יטעין אותו

יצרנית הרכב הגרמנית "אאודי" הציגה סרטון טיזר לרכב שתציג במהלך כנס CES 2015. העתיד - הכלב יחנה את הרכב, מוסך החניה יטעין אותו אלחוטית, ואתם תשלטו עליו מהסמארטפון או השעון החכם שלכם (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום מסך)

כנס CES 2015 - אאודי מציגה את העתיד שלה לעולם הרכב: יצרנית הרכב הגרמנית הולכת בעקבות המתחרות ומציגה רכב המשלב את 2 הטרנדים החמים בעולם הרכב - רכב חשמלי ואפשרויות נהיגה אוטונומיות.

החברה שחררה סרטון טיזר לערוץ הרשמי שלה ביוטיוב, לקראת ההצגה היום של רכב הקונספט העתידי והעתידני של החברה, במהלך כנס CES 2015 המתקיים בלאס ווגאס.

בסרטון ניתן לראות כי החברה הצליחה לשלב טכנולוגיית נהיגה אוטונומית ברכבים שלה, מה שיאפשר לרכב לחנות באופן עצמוני וללא נהג כלל.

כמו כן ניתן לראות כי מערכת השליטה על החנייה האוטונומית תשולב באפליקציית מובייל ובאפליקציה לשעונים חכמים (בדומה לטכנולוגיה דומה שחשפה יונדאי במהלך סוף השבוע האחרון), ממנו יוכלו בעלי הרכב לשלוט על הרכב, ולצפות בנתונים הטכניים שלו, כמו מצב הטעינה של הרכב החשמלי, כמו גם פרמטרים נוספים.

מלבד זאת, ניתן לראות בסרטון כי החברה אימצה את טכנולוגיית הטעינה האלחוטית לרכב. כאשר המטען ישולב ברצפת מוסך החניה, ותחל את ההטענה באופן אוטומטי כאשר הרכב יחנה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר