הערכת מצב במשטרת ירושלים: "אנחנו ערוכים לסופה"

בכירי משטרת מחוז ירושלים קיימו הערכת מצב בראשות מפקד המחוז והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שאמר: "אנחנו ערוכים לסופה. אם עשינו יותר ממה שצריך - אני מרוצה" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

במשטרת ירושלים לא לוקחים סיכונים ונערכים להתגבר על האירועים שיתרחשו בעקבות מזג האוויר ולהימנע מחזרה לכשל בסופה אשתקד.

הבוקר (רביעי) בכירי המשטרה ממחוז ירושלים התכנסו לדיון הערכת מצב בראשות מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' וראש העיר ניר ברקת ובכירי העירייה וראשי גופי החירום וההצלה.

מפקד המחוז, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, הציג את היערכות משטרת ירושלים למזג האוויר הסוער וציין כי "לנגד עיננו מזג האוויר הסוער משנה שעברה ויישום הלקחים הנדרשים בהיערכות המבצעית, אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית ירושלים, מועצות אזוריות, צה"ל וגורמי חירום והצלה בתחום מחוז ירושלים, במטרה לשמור על ביטחונם ושלומם של כלל תושבי מחוז ירושלים ומבקריו השוהים בעיר".

לדבריו, "סגירת צירים תתבצע בהתאם לחיזוי מזג האוויר ועל פי הערכת מצב ויועברו כל העת עדכונים והנחיות לציבור באמצעות כלי התקשורת השונים".

מפקד המחוז הוסיף כי המטרה המרכזית של המשטרה "הינה הצלת חיים והפיכת אירוע השלג לחוויה חיובית ובטוחה לאזרחים".

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ציין את התרשמותו מהיערכות משטרת ירושלים יחד עם הרשויות המקומיות וכלל גופי החירום וההצלה הרלוונטיים למזג האוויר הסוער ושיבח את השילוב והתיאום הפורה.

"אנחנו ערוכים לסופה. לא היה דבר שביקשתי ולא קיבלתי. גם אם עשינו יותר ממה שצריך - אני מרוצה, לא הגזמנו", אמר אהרנוביץ'.

בסיום הערכת המצב ביקר השר לביטחון פנים במטה של משטרת מחוז ירושלים מחוז ועמד מקרוב אחר הפעילות בעמדות מוקד 100 ובמרכז התיאום המחוזי שהוקם לטובת ההיערכות למזג האוויר הסוער.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר כי "יש שינוי מהותי מפעם שעברה - החל מחסימת צירי התחבורה כדי להקטין את הסבירות שאנשים ייתקעו. זה מאפשר לנו לשמור על הכבישים מסכנה והתאוששות מהירה".

"אנחנו תכננו קווי תחבורה ציבורית שיפעלו ויחברו את השכונות לרכבת הקלה והכבדה. הרכבת הקלה התארגנה כדי שהיא לא תעצור, והשאטל בין בית שמש לירושלים נותן מענה ועמוד שדרה שיעודד את האנשים לא להשתמש ברכב הפרטי", הוסיף ברקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר