כיכר TV

התכנית הסודית: מכתב של מאות רבנים יחזיר את דרעי

נמצא הסולם של דרעי: מאות רבנים מישובים שונים ברחבי הארץ מוחתמים בימים האחרונים על מכתב תמיכה חד משמעי בהנהגה הרבנית והפוליטית של ש"ס. לפי הצפוי, תוך מספר ימים יודיע דרעי על שובו להנהגתה של התנועה. עוד בכיכר TV: השלג יחזור לירושלים, סופת שלגים גם בארה"ב; ודיווח מפריז • צפו עכשיו (וידאו)

(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90. עריכת וידאו: אלימלך פלאם )

פסק הזמן הקצר של דרעי לקראת סיומו: ח"כ לשעבר אריה דרעי צפוי לחזור כבר בשבוע הבא להנהיג תנועת את ש"ס. לפני כשבוע הודיע דרעי כי בכוונתו לעזוב את החיים הפוליטיים, וכהוכחה לכך הגיש מכתב התפטרות ליו"ר הכנסת. עם זאת, דרעי נותר בתפקידו כיו"ר תנועת ש"ס.

אחת הסיבות המרכזיות לשובו של דרעי היא החתמת מאות רבנים ברחבי הארץ המוגדרים כ"מחוברים למצביעי ש"ס", על מכתב תמיכה חד משמעי בהנהגה התורנית של ש"ס ובמקביל בהנהגה הפוליטית בראשות אריה דרעי. על החתמת הרבנים שוקדים בימים האחרונים אנשיו של דרעי.

דרעי ממתין שהסערה החורפית תעבור, כך שגם חזרתו תהיה האייטם המרכזי בערוצי התקשורת והוא יחזיר את ש"ס והציבור הספרדי לקדמת הבמה.

בין הדברים שפגעו בכוחו של דרעי בחודש האחרון הייתה העובדה שעשרות רבני ישובים לא תמכו בו בצורה מוחלטת, וחלקם אף הודיע כי לא יתערב בבחירות לא לטובת אריה דרעי ולא לטובת אלי ישי. מכתב הרבנים שמוחתם בימים אלו עשוי להיות ה"סולם" של דרעי לחזרה לפעילות פוליטית.

עוד בכיכר TV

החזאים הבטיחו סופת שלגים, אך בירושלים קיבלנו שלג קל בלבד. האם אנו צפויים לשלגים נוספים ולהתחדשות הסופה? שוחחנו עם סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש.

הדרמה בפריז נמשכת, כוחות המשטרה מנהלים מצוד אחרי מבצעי הטבח במשרד העיתון שארלי הבדו.

בעדה החרדית יפגינו הערב מול כלא 6 במחאה על מעצר בנו של יואליש קרויס.

ולסיום, גם בוושינגטון שבארה"ב מזג אוויר סוער, משם מגיע אלנו תיעוד נדיר של מפולת בוץ אדירה שהזיזה בית שלם ממקומו. לבעל הבית שלום לאחר שהתפנה בזמן מהדירה וכעת הוא מתגורר אצל חמותו.

מזג האוויר - מחר, יום חמישי, הסערה תיחלש והרוחות ייחלשו בהדרגה. בבוקר עדיין ייתכן שלג קל בפסגות ההרים. יהיה קר במיוחד. גשם יירד בעיקר במרכז ובדרום וקיים חשש לשיטפונות. יוסיפו לנשב רוחות עזות בעוצמה של עד 70 קמ"ש שייחלשו כאמור בהדרגה. הים יהיה רוגש עד זועף וגובה הגלים עשוי להגיע ל-7 מטרים.

מזג האוויר באדיבות YNET מזג אוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר