יואב גלנט הוצג כמספר 2 של כחלון

יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון הציג הערב את מספר 2 ברשימתו החדשה - האלוף במיל' יואב גלנט. גלנט התייחס ל"פרשת הקרקעות" והביע צער: "גם אני עשיתי שגיאות" (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Gili Yaari/Flash90)

יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון הציג הערב (חמישי) במסיבת עיתונאים בכפר המכביה את מספר 2 ברשימתו החדשה - האלוף במיל' יואב גלנט (56).

"אתם ודאי שואלים מה עושה גיבור ישראל במפלגה חברתית כלכלית" אמר כחלון, "התשובה פשוטה: שנינו מאמינים שבלי חוסן פנימי לא יהיה חוסן לאומי. הבחירות הקרובות הן לא בין הימין לשמאל, אלא בין מי שמדבר למי שעושה".

לדבריו, "ראשי המפלגות ממשיכים עם אותן ההבטחות. הם חוזרים לימין ולשמאל בגלל הכישלון בטיפול בדיור וביוקר המחיה בארץ".

כחלון הוסיף: "עם ימין ושמאל לא משלמים משכנתה ולא הולכים לקנות במכולת. גלנט פה איתי כי הוא מבין שביטחון זה קודם כל סולידריות ואחוות לוחמים".

גלנט התייחס ל"פרשת הקרקעות" שנחפשה לפני מספר שנים, אז התברר כי גלנט הוסיף לנחלה שברשותו שטחים ציבוריים ובשל כך מינויו לתפקיד הרמטכ"ל ירד מהפרק.

"בראייה לאחור אני מצר על כך ויודע שלא כך הדברים היו צריכים לקרות" אמר הערב גלנט. "נעשו שגיאות גם בהתנהלותי ועליהן שילמתי. היום הייתי נוהג אחרת".

גלנט הוסיף: "באתי כדי להודיע על הצטרפות למפלגת 'כולנו' מתוך רצון לתרום מניסיוני לטובת מדינת ישראל".

עוד אמר גלנט: "ללא ביטחון לא תיתכן בטיחות כלכלית. רבים חושבים כי תעדוף הביטחון ימנע מישראל לטפח כלכלה טובה, אך ניתן לקיים מדינה בטוחה ומשגשגת בו זמנית. הצורך בצמצום פערים אינו זר לי".

גלנט מצטרף למועמדים שכבר הצטרפו למפלגתו של כחלון - שגריר ישראל בארה"ב לשעבר מייקל אורן, ד"ר יפעת שאשא ביטון ואלי אלאלוף, יו"ר הוועדה למלחמה בעוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר