המסר השבועי: די לשנאת חינם

ממשלת ישראל, כנסת ישראל וכל המפלגות – שיהיה לכם פה שמדבר בנעימות ובדרך ארץ. תפסיקו להכפיש, די עם שנאת החינם. צריך להילחם למען ארץ הקודש ולא לתת אף סנטימטר ממדינת ישראל (המסר השבועי)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם! יימשך התוהו ובוהו בעולם כולו, חוץ מארץ ישראל. יימשכו הסיבוכים והסכסוכים בין מדינות ובתוכן. תהיה גזענות קשה ביותר בכל אירופה, המוסלמים עם האירופאים. גם בארצות הברית תהיה גזענות קשה. נתן להם בורא עולם לטפל בגזענות שלהם, רק כדי שיפסיקו לדבר על גזענות בארץ ישראל.

יימשכו אסונות הטבע חזק יותר: שיטפונות, רוחות קשות, סופות חול, אש, מים חמים ורותחים - דברים משונים, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, תסבוכות באוניות, במטוסים ובמסלולי ההמראה, תסבוכות עם ראשי ממשלה ונשיאי מדינות בכל העולם. בורא עולם יערבב את כולם ביחד, אך ורק כדי שיניחו למדינת ישראל. מדינת ישראל תהיה נקייה, שמורה ומוגנת. בורא עולם עושה את מלחמות מדינת ישראל! בורא עולם מפרק את כל מדינות ערב סביב ישראל!

מבקש הקדוש-ברוך-הוא מכל היהודים במדינת ישראל דבר אחד: שיעבדו אותו. יבקשו רחמים על-ידי תפילות, לימוד תורה ואמונה - כך שומר הקדוש-ברוך-הוא על ילדיו היהודים בארץ ישראל. הגשמים המבורכים הם גשמי ברכה המתאימים לכל מדינת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא מביט בנו מלמעלה ומדריך אותנו מלמטה.

באירופה, ארצות הברית ובכל העולם, נלחמים נגד המוסלמים. אומרים ליהודים: 'תראו מה אנחנו עושים למוסלמים ותיזהרו, אתם בתור'. יהודים, עדיף לכם לברוח לארצכם, מדינת ישראל היא המקום הכי מוגן ושמור עבור יהודים! אנא יהודים, תברחו דחוף לישראל, תברחו מכל המהומות בעולם, מהמלחמות בין המוסלמים, מהאנטישמיות, חבל לכם על החיים, אתם תפסידו. יהודים יקרים, בארץ ובעולם, אל תשכחו, רוב העולם שונא את היהודים. אל תשכחו מה היה בשואה - הם לא שכחו. הדבר 'כאילו' נשכח, אבל מטרתם להרוס את היהודים בעולם. בארץ ישראל הקדושה נמצא כל הטוב שאין בעולם.

אבו מאזן הוא שחקן מצוין, מתאים לו להיות בהוליווד. הוא עובד על כולם בעיניים, מושך בחוטים ונותן לממשלת ישראל 'לקפוץ', אין בו אמונה. הוא אדם רע, עובד בשקט וליבו ופיו אינם שווים באף מילה. החמאס עובד בגלוי, אבו מאזן עובד בשקט בשקט. מצדם, היו רוצים למחוק את מדינת ישראל, לשלוט בה ולעשות את ישראל עבדים שלהם כמו שהיה במצרים. מדינת ישראל אף פעם לא הייתה שתי מדינות - ישראל היא אחת ויחידה!

ירדן היא המדינה של הפלסטינאים והחמאס. הם רוצים 'להעיף' את כל הפליטים לישראל, זו הסיבה שהם עוזרים לאבו מאזן באו"ם, רק כדי לקחת, חס ושלום, חלקים מארץ ישראל כדי להקים מדינה פלסטינאית.

ממשלת ישראל, צריכים להיות ערניים ולא לפחד מאף מדינה. לנו יש בורא עולם בשמיים ובארץ, להם אין כלום! אל תהיו יפי-נפש ואל תחשבו, חס ושלום, לתת חלקים מארץ ישראל. זה לא יביא שלום, רק יעשה 'תיאבון' לעוד ועוד, כי כל שבוע מתחלף מנהיג מטורף יותר מהקודם. צריך לשמור על זכויות ארץ ישראל, לשמור על כל סנטימטר מאדמת הקודש. כשזה יקרה - אף אחד לא יוכל להפריע לעם ישראל!

החמאס ורוב הערבים ברצועת עזה, עובדים במשמרות, עשרים וארבע שעות ביממה כדי להקים את המנהרות מחדש. צלפים משקיפים על גבול ישראל כדי לירות על הג'יפים של צה"ל המסיירים לאורכו. הם לא מפסיקים את תכניותיהם הרעות, שום שלום לא יעזור! הם 'מתפוצצים והולכים למות' על כי לא הצליחו להפתיע את עם ישראל ביום הכיפורים דרך המנהרות. הקדוש-ברוך-הוא הקדים והפתיע אותם על-ידי צבא-הגנה-לישראל. עכשיו הם מכינים תוכניות ליום הכיפורים הבא עלינו לטובה ועליהם - לקללה! לבדוק כל תזוזה בגבול ישראל – אין אמונה בהם.

מצרים, סיסי עושה הכל כדי שדאע"ש וחמאס לא ייכנסו למצרים שלא תהיה מהפכה, אבל דאע"ש וחמאס נכנסים למצרים טיפין טיפין כדי לעשות מהפכה – ויעשו מהפכה.

סוריה נמחקת, שוקעת בבוץ, מסתבכת ותמשיך להימחק. עיראק תהיה קרעים קרעים. איראן עובדת בשקט, פוחדת לפגוע בישראל ולא תפגע. למרות זאת, ישראל תמשיך לבדוק את איראן בכל.

ארצות הברית פוחדת שאיראן תלך עם רוסיה. למרות שהם שונאים אחד את השני, היא לא רוצה לוותר על איראן כי היא המפתח לכל מדינות ערב. בתורכיה, ארדואן מאבד שליטה. דאע"ש וחמאס מכתיבים לו מה לעשות ואם לא ישמע להם, יערפו את ראשו. תורכיה איבדה שליטה בגבול עם סוריה, נכנסים מורדים, דאע"ש ופליטים. הקן של דאע"ש הוא תורכיה.
לבנון נסראללה וחיזבאללה, לא יכולים לעשות כלום. צבא-הגנה-לישראל עוצר כל משלוח שמגיע אליהם מסוריה. ישר כוח לחיילי צבא-הגנה-לישראל, הם הנר של עם ישראל, הם האור של עם ישראל. בזכותם אנחנו מוגנים ושמורים, חיים, מתפללים ולומדים תורה, ומלמעלה הקדוש-ברוך-הוא שומר ומגן!

ממשלת ישראל, כנסת ישראל וכל המפלגות – שיהיה לכם פה שמדבר בנעימות ובדרך ארץ. תפסיקו להכפיש, די עם שנאת החינם. צריך להילחם למען ארץ הקודש ולא לתת אף סנטימטר ממדינת ישראל. צריך להילחם נגד התבוללות שהיא נשק להרוס את מדינת ישראל ולמען הנוער.

צריך להילחם כדי להביא יהודים לארץ ישראל הקדושה. מעל מיליון יהודים מחכים לעלות לארץ ישראל וצריך לפתוח להם את הדרך. למטרות האלה צריכים חברי הכנסת להיבחר, אך ורק לזה. לא לכיסאות, לא לפרסום ברדיו ובטלוויזיה ולא לטובת עצמם, אם המטרה היא לטובת עצמם - בורא עולם לא יבחר בהם. הם צריכים להיות שליחים להצלת עם ישראל. תושבי מדינת ישראל היהודים חייבים להיות ערניים, רציניים וענייניים בעניין הבחירות. לא להתבטא בשפה מכוערת, בורא עולם בכאב גדול בגלל המילים המכוערות והלשון הרע ובסוף הם משנים את עורם.

בסופו של דבר כל מה שרוצה בורא עולם – יהיה, לא יעזור לאף אחד כלום, בורא עולם ישים במוחם של כל הבוחרים במי לבחור, כי יודע מה טוב לעם ישראל ויודע מה טוב לבחור בשביל שיהיה טוב לעם ישראל.

את הקדוש-ברוך-הוא מעניין שיעלה חבר כנסת שטוב למדינת הקודש. מדינת הקודש, מדינת ישראל שייכת אך ורק לקדוש-ברוך-הוא. אנחנו כלום, הוא מחליט הכל, חבל על המאמץ!

הגויים חושבים שאם יש בחירות בישראל, צבא-הגנה-לישראל לא פועל - טעות, צה"ל פועל בעוצמה גדולה, פי מאה ממה שהיה קודם.

חלק מהגויים שגרים בארץ ישראל – לא להאמין להם. חלק מהגויים שגרים בארץ ישראל למדו מהיהודים להיות מלוכדים ומאוחדים, צריך להשגיח עליהם, פיהם וליבם אינם שווים. הגויים מקנאים קנאה קשה מאוד, על שהקדוש-ברוך-הוא אוהב את היהודים ושהיהודים הם עם מיוחד. 'עשיו שונא ליעקב', הם רוצים למחוק את היהודים מהעולם. הם לא מבינים שאם מוחקים את היהודים מהעולם, העולם יימחק ולא יישאר אף אחד.

מבקש בורא עולם מכל גדולי ישראל להמשיך לעשות כנסים, כדי להגן על מדינת ישראל. הגויים וכל המפריעים לעם ישראל - חרבם תבוא בליבם, קשתותם תשברנה ויימחקו מן העולם. הכלכלה של ישראל פורחת והיא הטובה ביותר בעולם, זו אמת לאמיתה, כי היא בידי בורא עולם!

כל אדם שגונב, נותן או לוקח שוחד, בוגד, מרמה, או חי על גבו של אחר - בורא עולם יגלה את כולם במערומיהם. יעשו תשובה אמיתית - יגן עליהם. אדם שקורה לו משהו, אם הוא נפצע או חלה, בורא עולם מציל אותו ממוות.

הקדוש-ברוך-הוא נותן לאדם את המחשבה הנכונה, להודות על כל הטוב שקיבל. חוץ מזה שאנחנו ילדיו, אנחנו עבדיו והקדוש-ברוך-הוא מכוון כל אחד ואחד לפי רצונו.

משיח עובד בסתר, עוד מעט בגלוי. מאמינים או לא מאמינים - אשרי המאמינים שיהיו במעגל הראשון סביבו ומסכנים אלו שלא מאמינים – כי זו תכלית העולם! איתא בפסיקתא דרב כהנא: "אמר הקדוש-ברוך-הוא חיבבתם לתורתי ולא חיכיתם למלכותי". עיקר כל העיקרים היא האמונה בביאת המשיח, שאז יהיה ה' למלך על כל הארץ והכל יכירו אותו. ואף-על-פי שיתמהמה, עם כל זה אנו מחויבים לחכות ולצפות ולבקש - מתי תמלוך בציון ('חפץ חיים' על התורה).

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר