השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' פורש מהחיים הפוליטיים

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הודיע לפני זמן קצר על פרישה מהחיים הפוליטיים. "הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב, מאמין שכך עשיתי", הסביר אהרונוביץ' (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אהרונוביץ'. פורש מהחיים הפוליטיים (Gili Yaari / FLASH90)

נמשך גל הפרישות במפלגת "ישראל ביתנו", השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' הודיע לפני זמן קצר על פרישה מהחיים הפוליטיים.

השר כתב: "לאחר שמונה שנים במערכת הפוליטית, מתוכן כיהנתי כשנה בתפקיד שר התיירות ושש שנים כשר לביטחון פנים, שנים המצטרפות ל 32 שנים בהן שרתתי במערכת הביטחון, סיכמתי אתמול עם יו"ר המפלגה, מר אביגדור ליברמן, על פרישתי מהמפלגה ומהחיים הפולטיים אליהם הצטרפתי מתוך רצון להשפיע ולהיטיב. אני מאמין שכך עשיתי".

הוא הוסיף: "הייתה לי הזכות להיות שותף לתהליכים מקצועיים מורכבים, לנהל ולקדם באופן משמעותי את המשרדים שבראשם עמדתי. כך גם הייתה לי הזכות לקחת חלק בקבלת החלטות חברתיות, בטחוניות ומדיניות, והכל מתוך ראיית טובתה של מדינה ישראל לנגד עיני. על זכות זו אני מודה".

שר החוץ ויו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, מסר בתגובה: "אני מודה ליצחק אהרונוביץ׳ על השנים בהן כיהן מטעמה של "ישראל ביתנו" בממשלה ובכנסת. בתפקידיו כשר לבטחון פנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ׳ תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה ואני משוכנע שאהרונוביץ' ימשיך ויתרום למדינת ישראל ושאנו נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".

אהרונוביץ' נכנס לחיים הפוליטיים לאחר שורת תפקידים במשטרת ישראל. בבחירות לכנסת ה-17 נבחר לכנסת מטעם מפלגת ישראל ביתנו וכיהן כשר התיירות, סגן יו"ר הכנסת וחבר בוועדות חוץ וביטחון, הפנים והגנת הסביבה ובוועדה למאבק בסמים.

במהלך כהונתו כשר התיירות פעל להסרת הצורך בקבלת אשרות כניסה לתיירים מרוסיה - מצביעי מפלגתו. שנה לאחר מכן פרש יחד עם יו"ר מפלגתו מהקואליציה.

בכנסת ה-18 הוצב במקום הרביעי ברשימת המפלגה ומאז כיהן בתפקיד השר לביטחון פנים. בעת האחרונה נפוצו שמועות כי הוא עשוי לפרוש מהחיים הפוליטיים לאחר שיו"ר מפלגתו בחר לרענן את הרשימה ולהוציא ממנה כמה דמויות.

קדמו לו בהודעות מסוג זה, חברי הכנסת דודו רותם ועוזי לנדאו. מיד לאחר הודעתם העיתונאי שרון גל הצטרף לרשימה ועזב את התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר