11 שימושים מפתיעים למלפפון ירוק

קל מאוד לגדל אותם ובכל דרך שתחתכו אותם, הם יהיו חטיף טבעי טעים ותוספת חובה לסלט. אבל האם ידעתם שמלפפונים יכולים לנקות את הכיור במטבח, ואפילו היטב? 11 שימושים מפתיעים למלפפון ירוק שאתם לא רוצים לפספס! (אוכל)

שושי מילר | כיכר השבת |
ירק רב שימושי (צילום: shutterstock)

למלפפון הירוק יש הרבה סיבות טובות לככב בתפריט היומי שלכם. בין השאר, הוא מכיל את רוב הוויטמינים שהגוף זקוק להם באופן קבוע. במלפפון אחד יש ויטמין B1, ויטמין B2, ויטמין B3, ויטמין B5, ויטמין B6, וויטמין C. בנוסף, המלפפון הוא מקור טבעי נהדר לסידן, ברזל, מגנזיום, זרחן אשלגן ואבץ.

מראה ללא אדים

אם המראה בחדר האמבטיה אפופה תדיר באדים, כל מה שעליכם לעשות זה לשפשף פרוסת מלפפון לפני האמבטיה, פעולה שתמנע מהמראה להתמלא באדים.

גינה ללא מזיקים

הניחו פרוסות מלפפון על מגש אלומיניום ליד הערוגות בגינה, וכך תבריחו מזיקים וחשופיות הרגישים לריח התרכובת הכימית המשתחרר כתוצאה מהמפגש בין המתכת למלפפון.

חומר ניקוי טבעי

המלפפון הוא חומר ניקוי נהדר שקיים בטבע אלפי שנים. ניתן לשפשף פרוסות מלפפון בכיורים, ברזים ומשטחי נירוסטה. כך תרוויחו ניקיון וברק ולא תגרמו נזק לעור הידיים ולציפורניים.

ריפוי כאב ראש

כאב הראש לא מרפה? במקום להתמכר לכדורים, נסו לאכול מספר פרוסות מלפפון סמוך לשעת השינה. בבוקר תתעוררו רעננים ובריאים. הסיבה לכך היא הסוכר והוויטמינים מקבוצת B שמכיל המלפפון, שמזינים את הגוף בחומרים החיוניים שאיבד.

ריח רענן מהפה

הצמידו פרוסת מלפפון לחך למשך 30 שניות וכך תמנעו ריח רע מהפה.

הברקת נעליים

זה נשמע משעשע, אך העובדה הבאה אמיתית לחלוטין: שפשוף של מלפפון על הנעל יגרום לה להבריק כאילו צחצחתם אותה הרגע. בנוסף, הכימיקלים שמכיל המלפפון ימנעו חדירת מים לנעל.

צירים חורקים

המלפפון דומה בתכונותיו לשמן סיכה, ואם תשפשפו אותו על ציר חורק, החריקות ייפסקו והשקט והשלווה ישובו לשכון בביתכם. טוב, לפחות עד לרגע בו תמצאו שמן סיכה אמיתי. המלפפון הוא רק פתרון זמני מוצלח.

הפגת לחץ

בזמנים לחוצים, פרסו מלפפון גדול והרתיחו את הפרוסות בסיר מלא מים. הכימיקלים שיעלו מן הסיר יצרו ניחוח מרגיע ומשחרר שמחקרים הוכיחו את הצלחת השפעתו על אמהות טריות וסטודנטים לפני בחינות גמר.

מחק הקסם

במקום להתאמץ ולהילחם בחומרי ניקוי חזקים ביצירות הפאר שהילדים העניקו לקירות הבית, ניתן פשוט לעבור עליהם עם מלפפון והקשקושים ייעלמו.

מקור אנרגיה

מרגישים מותשים ומחפשים איך להתעורר? מלפפון ירוק טרי יעשה את העבודה הרבה יותר טוב מכוס קפה. הפחמימות והוויטמינים שמכיל המלפפון והעובדה שהוא מורכב מ-95% מים, יספקו לכם אנרגיות ממריצות ותוספת מים חיונית לגוף.

חיסול תחושת רעב

מאז ומתמיד היה המלפפון הפתרון של לוחמים וציידים להילחם בתחושות הרעב שפקדו אותם כשהם הרחק מהבית. למלפפונים יכולת מוכחת בריסון התקפי רעב, בלי לפגוע בדיאטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר