עכשיו זה סופי

אריה דרעי: "בראש מורם אמשיך להנהיג את ש"ס"

יממה לאחר מכתבו של נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלום כהן, ש"כפה" על דרעי לחזור להנהיג את תנועת ש"ס, אריה דרעי הודיע רשמית על חזרתו להנהגת התנועה הספרדית. "מקבל בהכנעה ובהרכנת ראש את ציווי מועצת חכמי התורה. בראש מורם, גאווה ונחישות אמשיך להנהיג את התנועה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי מודיע על חזרתו, הבוקר (צילום: יעקב כהן)

ביום שאחרי המכתב של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן ליו"ר ש"ס אריה דרעי, בו הוא מורה לו שלא לעזוב את ש"ס, אריה דרעי כינס הבוקר (שני) את חברי הכנסת לישיבת סיעה מיוחדת במשרדי המפלגה החדשים ברחוב קריית המדע שבהר חוצבים בירושלים והודיע להם על חזרתו להנהיג את תנועת ש"ס.

בתום הישיבה שחרר דרעי, שרק לפני פחות משבועיים הביע את רצונו לפרוש מתנועת ש"ס, הצהרה לתקשורת בה הוא אומר כי קיבל "בהכנעה" את הוראת הרבנים לשוב ולהנהיג את ש"ס.

הודעתו המלאה של יו"ר ש"ס אריה דרעי:

"אני מקבל בהכנעה ובהרכנת ראש את ציווי מועצת חכמי התורה בראשותו של נשיא המועצת מרן הרב שלום כהן שליט"א.

"כל חיי חונכתי וחינכתי לאור הציווי של 'ועשית ככל אשר יורוך' ולכן לאחר תקופה לא פשוטה שבה ערכתי חשבון נפש אישי ומשפחתי ושקלתי את מכלול השיקולים החלטתי כי תנועת ש"ס, תנועתו של מרן זצ"ל על מאות אלפי מצביעיה חשובים יותר מכל שיקול שהוא.

"בראש מורם, גאווה ונחישות אמשיך להנהיג את התנועה כדי להמשיך את מפעליו הגדולים של מרן, ולהיות לפה לכל אותם אלו שהמדינה השאירה מאחור".

כזכור, לאחר חשיפת הקלטת בה נראה מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, מתבטא בחריפות נגדו בשנת 2008, שיגר דרעי מכתב למועצת חכמי התורה בה ביקש לפרוש מראשות תנועת ש"ס כדי להימנע מפגיעה ברב עובדיה.

המועצת החליטה שלא לקבל את פרישתו, אך לאחר פגישות שערך עם חברי מועצת חכמי התורה, התאפשר לו לפרוש מחברותו בכנסת, אך למעשה הוא נותר בתפקידו בראשות ש"ס.

רבים פקפקו לאחר פרישתו האם אכן מדובר במהלך אמיתי של דרעי לפרוש או שמא מדובר בספין תקשורתי כדי להסית את הדיון מהקלטת ולעורר מחדש את השטח הספרדי עבור ש"ס.

כעת, עם חזרתו המהירה, נראה כי אכן מדובר במהלך שתוכנן היטב ולא בפרישה אמיתית.

(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר