מבזק כיכר TV

הקרב הבא של דרעי בש"ס: מי יוצב במקומות הריאליים

אריה דרעי הודיע היום כי הוא שב להנהגת תנועת ש"ס, אך לפניו ניצב הקרב הבא. חברי כנסת בש"ס מבקשים להיות משובצים במקומות ריאליים ברשימה לכנסת הבאה, חלקם אף מבקשים להיות בחמישייה הפותחת. מי צפוי להיות מודח ומי בטוח במקומו? • עוד במבזק: הרצוג נגד נתניהו והרובוט הכי מיותר (חדשות)

(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה: יעקב כהן)

מבזק כיכר TV: אריה דרעי הודיע היום (שני) כצפוי כי הוא ממשיך להנהיג את תנועת ש"ס, הוא נפגש עם חברי הכנסת של המפלגה בישיבת סיעה מיוחדת והודיע להם על החלטתו לקבל את הוראת נשיא מועצת החכמים הגאון רבי שלום כהן.

מאחורי הקלעים הקרב הבא בש"ס כבר החל. חברי הכנסת מבקשים להיות משובצים במקומות ריאליים, חלקם אף מבקשים להיות בחמישייה הפותחת.

דרעי מבקש כעת להביא דמות חדשה בפתח הרשימה במקומו של אלי ישי. בש"ס עדיין נמצאים בספק האם אריאל אטיאס מתכוון לחזור למפלגה או שמא יישאר בחייו הפרטיים.

דרעי עצמו הציע בישיבת מועצת חכמי התורה להחזיר את אטיאס לקדמת הבמה הפוליטית של ש"ס.

אחד מחברי הכנסת שמבקש להיות במקומות הראשונים הוא ח"כ ניסים זאב, כיום הוא מוצב במקום העשירי והלא ריאלי על פי הסקרים, זאב דאג להדגיש בחודש האחרון בראיונותיו לתקשורת כי הוא הקים את המפלגה, הוא בטוח שלא מגיע לו להיות מודח ממנה.

דרעי עצמו אומר בשיחות סגורות עם חברי הכנסת ומקורביו כי מי שתקבע את הרשימה היא מועצת חכמי התורה, אך אין ספק שלדרעי יש השפעה גדולה בהמלצה שיגיש בפני מועצת החכמים.

יצוין כי מי שכבר יכול להיות רגוע הוא ח"כ איציק כהן שככל הנראה ימשיך להיות בחמישייה הפותחת. כהן היה מהבולטים ביותר ש"נלחם" למען "חזרתו" של דרעי, ועשה את העבודה התקשורתית, כמו כן הוא זה שהוצב לצידו של הגר"ש כהן בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לנחמו על פטירת אחותו הרבנית שולמית חמד ע"ה.

ש"ס נמצאת כרגע בסקרים על ממוצע של בין שישה לשבעה מנדטים, כך שהשמות שככל הנראה לא יהיו במקומות ריאליים על פי הרשימה לכנסת ה -20, נכון לעכשיו, הם: יעקב מרגי, דוד אזולאי, יצחק ועקנין, נסים זאב, אברהם מיכאלי, יואב בן צור וליאור אדרי.

עוד בכיכר TV

> איך הגיבו ביהדות התורה לחזרתו של דרעי לש"ס? כתבנו ישראל כהן שמע את התגובות במפלגה החרדית-אשכנזית.

> יום לאחר צעדת המיליונים ברחובות פריז, יוטסו הלילה לישראל גופותיהם של קדושי הפיגוע ב'היפר הכשר' בעיר לקראת מסע הלוויה שייערך מחר. כתבנו צביקה גרוניך.

> יו"ר העבודה חבר-הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג אומר כי ראש-הממשלה נתניהו חושש מעימות איתו. בראיון באולפן ynet התייחס הרצוג להחלטתו של נתניהו להצטרף למצעד המיליונים בפריז ואמר כי היה "זגזוג ובלגן".

> כתב אישום הוגש היום נגד ישראלי שביקש להצטרף לארגון דאע"ש. בזמן ששהה בסוריה הוא נלכד על-ידי כוחות הצבא של אסד, ספג עינויים וישב בכלא במשך תקופה ארוכה כשהם מנסים לדלות ממנו מידע על ישראל. מסיבה שאינה ברורה הצליח להימלט ולשוב לישראל, ומיד נעצר.

> ולסיום: רובוטים יודעים לעשות היום הכל - לשאוב אבק, לנקות ולהדפיס רכיבים בתלת מימד. לרשימה הזאת הצטרף לאחרונה רובוט נוסף, שההתמחות שלו היא בציור יצירות אומנות על חוף הים. ייתכן שזה הרובוט המיותר ביותר שנוצר אי פעם.

צילומים: כיכר השבת, יעקב כהן, לע"מ, ynet

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר