דרעי חזר, ליצמן וח"כי 'יהדות התורה' מברכים

חברי הכנסת של 'יהדות התורה' התכנסו בבית אגודת ישראל בירושלים לישיבת היערכות נוספת לקראת הבחירות, במהלכה בירכו הח"כים על שובו של אריה דרעי לראשות ש"ס (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישיבת ההיערכות של הח"כים, היום (צילום: באדיבות המצלם)

בבית אגודת ישראל ברחוב פרס 2 בירושלים, נערכת בשעה זו (שני) ישיבת היערכות נוספת לקראת הבחירות בהשתתפות כל חברי הכנסת של מפלגת 'יהדות התורה' - יעקב ליצמן, משה גפני, מאיר פרוש, אורי מקלב, מנחם אליעזר מוזס, ישראל אייכלר ויעקב אשר.

בישיבה דנים המשתתפים בסוגיית הקמת מטה הארגון וחלוקת האחריות בין מטות המשנה כאשר במפלגה בירכו על ההתארגנות המוקדמת כחודשיים לפני הבחירות מה שיסייע בוודאי להצלחה.

ח"כ יעקב ליצמן יחד עם שאר חברי הסיעה בירכו את שובו של אריה דרעי להנהגת ש"ס ואמרו כי כעת מקווים כולם שתשרור היציבות הפנימית וכוחם של המפלגות החרדיות יעלה ויצבור השפעה.

יצויין כי במהלך כל תקופת המשבר הפנימי בתנועת ש"ס והתפטרותו של דרעי, צידד ליצמן באורח גלוי בעד שובו של יו''ר ש"ס הפורש להנהגת התנועה.

מנגד ב'דגל התורה' וכן ב'שלומי אמונים' נשמר שקט מוחלט שם סירבו להתערב בנעשה במפלגת האחות ולמעט קריאה של ח"כ משה גפני לדרעי לחזור בו הרי שהח"כים האחרים שמרו על דממת אלחוט.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשעות הקרובות צפוי ליצמן להתקשר ליו"ר החדש ישן ולברך אותו על שובו להנהגת התנועה הספרדית. כזכור נפגשו ליצמן ודרעי בסוף השבוע האחרון כאשר ליצמן יצא בקריאה פומבית לדרעי לחזור בו מפרישתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר