נתניהו לראשי הקהילה היהודית: "היה טבעי וחשוב שאבוא הנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי הקהילה היהודית בצרפת הזהיר כי "אם העולם לא יתאחד עכשיו נגד הטרור, מכות הטרור שחווינו כאן ילכו ויגדלו" • צפו בוידאו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השוהה עדיין בצרפת, נפגש היום (שני) במלון בו הוא שוהה במרכז פריז עם ראשי הקהילה היהודית בצרפת.

בפתח דבריו, הודה נתניהו לראשי הקהילה על האירוח הם וציין את האירוע המרכש בבית הכנסת הגדול, "La Victoire" במרכז פריז, בו נערכה האזכרה לארבעת הנרצחים.

"האירוע המרגש היה אתמול בבית הכנסת "La Victoire", ואני התרגשתי מאוד גם מהמפגש עם בני המשפחות השכולות, עם שני האחים שהחזקתי אותם ואמרתי להם שאני מבין היטב את הרגשתם ושעם ישראל כולו מחבק את המשפחות", אמר נתניהו, "זה היה רגע של סולידריות יהודית אמיתית. הביקור בפאריס הוא גם רגע של סולידריות אנושית כללית".

נתניהו המשיך ואמר כי "מהרגע שבעיית האבטחה נפתרה והתאפשר לי להגיע הנה, היה טבעי שאבוא הנה, היה חשוב שאגיע הנה, ולכן באתי הנה".

"יש הרבה משמעות למה שהעולם ראה, את ראש ממשלת ישראל צועד עם כל מנהיגי העולם במאמץ אחד נגד הטרור, או לפחות בקריאה להתאחד. זה דבר שמדינת ישראל אומרת שנים ארוכות, זה דבר שאנחנו אומרים אותו כאן היום בתוספת אחת פשוטה: אם העולם לא יתאחד עכשיו נגד הטרור, מכות הטרור שחווינו כאן ילכו ויגדלו בהיקפים שאנשים אינם משערים אותם, ולכן אני מקווה שאירופה תתאחד, אני מקווה שהיא גם תתעשת", הוסיף ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף כי "ישראל תומכת באירופה במאבקה בטרור והגיע הזמן שאירופה תתמוך בישראל בדיוק באותו מאבק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר