דורות של ילדים גדלים על מטרנה

את האמא יודעת שזה כל עולמך. התינוק יקר לך מכל ותעשי הכול כדי שיגדל כראוי. עם תחליפי החלב של מטרנה- מהדרין המכילה את הרכב M את יכולה להיות שקטה (צרכנות)

כיכר השבת | מקודם |
(יחסי ציבור)

תינוק בא לעולם, את האמא יודעת שזה כל עולמך. התינוק יקר לך מכל ותעשי הכול בכדי שיגדל ויתפתח כראוי. עם תחליפי החלב של מטרנה את יכולה להיות רגועה. מטרנה היא החברה החלוצה והמובילה בישראל בייצור תחליפי חלב לתינוקות ומייצרת את תחליף החלב הכי קרוב לאמא. דורות שלמים של ילדים גדלו על מטרנה, ודורות שלמים גדלים ויגדלו על מטרנה.

מטרנה מהדרין הוא היחיד המכיל את הרכב ה-M המכיל שילוב ייחודי של רכיבים:

  • היחיד עם רכיבה- BIOהפרוביוטי לחיזוק ההגנה החיסונית, אשר הוכח מחקרית כמונע תחלואה בתינוקות בריאים.
  • רק במטרנה הרכבשמניםייחודי -שמן בטאפלמיטאט –המכיל שמן דקל כמקור לחומצת שומן פלמיטית המהווה כרבע מהשומן בחלב אם. שמן בטאפלמיטאט הוכח מחקרית כתורם לעיכול קל, ספיגת סידן מיטבית והפחתת משך בכי בתינוקות.

· רכיב הLCPUFA ממשפחת אומגה 3 ו-6 במינון האפקטיבי והגבוה ביותר. רכיב זה הוכח כתורם להתפתחות הקוגניטיבית ולחדות הראיה בתינוקות

מטרנה הנה יצרנית תחליפי החלב היחידה המייצרת את מוצריה בישראל. תחליפי החלב מותאמים לצרכי התינוקות הישראליים, ומהווים את תחליף החלב הטוב ביותר מטרנה מהדרין הנו תחליף החלב היחיד בעל כשרות בד"ץ העדה החרדית. על מנת לקבל כשרות מהודרת זו, נדרשת מטרנה להשגחה ופיקוח צמוד על כל שלב ושלב בתהליך הייצור, וכול חומרי הגלם נבדק בקפידה על כל מרכיביו. חומרי גלם רבים מיוצרים ע"י ספקים בחו"ל ורבני בד"צ נדרשים לצאת ולבדוק כל הליך יצור ורכיבי חומרי הגלם. מדובר בתהליך הכרוך בהשקעות כספיות ניכרות והקצאת משאבים לא מבוטלים.

תחליפי מטרנה מהדרין – תחליפי החלב הטובים ביותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר