שלי יחימוביץ מפתיעה ומבקשת: תפסיקו לתרום לי כסף

לקראת הפריימריז שייערכו מחר במפלגת העבודה, להרכבת הרשימה, מפתיעה חברת הכנסת שלי יחימוביץ בפנייה יוצאת דופן בה היא מבקשת: הפסיקו לתרום לי כסף לקמפיין (בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
יצחק הרצוג בודק את הקלפיות, אתמול (צילום: פלאש 90)

לקראת הפריימריז שייערכו מחר (שלישי) במפלגת העבודה, להרכבת הרשימה לכנסת, מפתיעה היום חברת-הכנסת שלי יחימוביץ' בפנייה יוצאת דופן בה היא מבקשת: הפסיקו לתרום לי כסף לקמפיין.

בגף הפייסבוק שלה, כתבה יחימוביץ': "אני לא מאמינה שאני כותבת את זה, אבל אנא הפסיקו לתרום כסף לקמפיין הפריימריס שלי. פשוט כי הגענו במהירות מדהימה לתקרת הסכום המותרת לגיוס".

"תודה גדולה גדולה לכל אחת ואחד מ-956 התורמות והתורמים. איזה כיף זה שאני חייבת לכם ולציבור הרחב ולא לקומץ בעלי הון", הוסיפה יחימוביץ'.

יחימוביץ' הוסיפה וכתבה כי "על כל תרומה צריך לדווח למבקר המדינה תוך שבועיים, כך שאתם מקבלים דווח מפורט ובלעדי עוד לפני המבקר: גייסנו 274,700 שקלים מ-956 תורמים קטנים ובינוניים, שמתגוררים ב-217 ישובים מבית ג'אן מנרה וקריית שמונה בצפון ועד אילת יוטבתה ומצפה רמון בדרום".

בהמשך כתבה יחימוביץ' כי "כנראה שמשהו טוב קרה. הבנתם בדיוק מה אני עושה ולמה, נעניתם במהירות ובנדיבות מדהימה, וזו הפעם הראשונה שהגענו לתקרה המותרת".

"תקרת התרומות המותרת להתמודדות במפלגת העבודה היא 274,706 ש"ח שקלים. הנחיות המבקר מאפשרות המשך גיוס גם אחרי הפריימריס, אבל ברגעים אלה התברר לנו שסך התרומות שזרמו במהלך סוף השבוע הביאו לגיוס הסכום המותר המלא", הוסיפה יחימוביץ', "החלטה קצת חריגה, בטח בשבילנו: לפרסם פניה פומבית להפסיק לתרום, כיוון שהתרומות העודפות ממילא יוחזרו לתורמים וזה יהיה כרוך בהרבה בלגן ואולי אפילו בעלבון".

"אז לא נותר לי אלא להגיד תודה גדולה ונרגשת. איזה כיף שיש שותפים מעורבים ונהדרים כמוכם לדרך", כתבה יחימוביץ' לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר