המבוכות של נתניהו בביקור בצרפת

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במשך יומיים בצרפת וספג שורת תקריות מביכות. תחילה בעת שהמתין במשך זמן רב לאוטובוס ולאחר מכן כשנראה נדחף בצעדה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נתניהו עם המנהיגים (צילום: Haim Zach / GPO פלאש 90)

יממה בצרפת ושורת תקריות מביכות: אחרי הסרטון המביך בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו מפלס לעצמו מקום בשורה הראשונה בעצרת ההזדהות בפריז, שגרירות צרפת נחלצת להגנתו ומפרסמת כי נתניהו אמור היה להיות מלכתחילה בשורה הראשונה בצעדת מנהיגי המדינות מהעולם.

בצרפת מיהרו לשגר מכתב לשגרירות ישראל בצרפת בו הם כתבו כאמור כי נתניהו יועד לכתחילה להיות במקום אלא היה נראה ש"נדחף". המכתב מוכיח כי לפי סדר תכנון הצעדה - נתניהו הופיע בשורה הראשונה.

ההחלטה להציב את ראש ממשלת ישראל ויו"ר הרשות הפלסטינית בשורה אחת, נועדה, על פי גורמים צרפתיים, להבליט את שני המנהיגים צועדים יחד ותמונותיהם יפורסמו בכל רחבי העולם - כפי שאכן קרה.

צפו: נתניהו "נדחף" בצעדה (צילום: חדשות 2, מתוך עמוד הפייסבוק של נוי אלוש)

קודם המבוכה בצעדה, ראש הממשלה ספג מבוכה נוספת. בדרכו לעצרת ההזדהות שבה השתתפו מיליוני אנשים, המתין ראש הממשלה לאוטובוס שייקח אותו לעבר מקום העצרת, אולם הדקות נקפו והאוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום, ובשל כך ראש הממשלה ואנשיו נאלצו להמתין כאחד האדם ברחוב.

כמה שעות לאחר מכן ביקר ראש הממשלה ב"היפר-כשר" בפריז במקום בו אירע הפיגוע ואמר כי "קו ישר מוביל בין ההתקפות של האסלאם הקיצוני ברחבי העולם להתקפה שהייתה פה, בהיפר מרקט הכשר בלב פריז. אני מצפה מכל המנהיגים, אחרי שצעדנו יחד ברחובות פריז, שיילחמו בטרור באשר הוא, גם כשהוא מופנה כלפי ישראל ויהודים. במידה שהדבר תלוי בי, אני תמיד אדאג לכך שישראל תצעד בשורה הראשונה של המדינות בכל מה שקשור לביטחונה ולעתידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר