שיפור נוסף: הילדה איילה שפירא החלה לדבר

שיפור נוסף במצבה של הילדה איילה שפירא, בת ה-11 שנפצעה אנושות כשבקבוק תבערה הושלך לעבר רכב המשפחה. בני המשפחה מספרים כי איילה החלה לדבר איתם (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: צוות צחי כוננים קרנ"ש, באדיבות המשפחה)

שיפור נוסף במצבה של הילדה איילה שפירא, בת ה-11 שנפצעה אנושות כשבקבוק תבערה הושלך לעבר רכב המשפחה בשומרון.

בני המשפחה מספרים כי ביממה האחרונה, איילה החלה לדבר איתם וכן עם רופאי בית החולים. אביה, אבנר שפירא, סיפר: "איילה מתקדמת ומשתפרת ויש לה דרך ארוכה לעבור. היא מדברת בעיקר על הכאבים הפיזיים".

מאז הפיגוע מאושפזת איילה במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'שיבא' בתל השומר. לפני כמה ימים, בעת עצרת תפילה לרפואתה, סיפרה רות שפירא, האמא, כי איילה התעוררה לראשונה.

"אני רוצה להודות לכולכם. בדרך לכאן קיבלתי טלפון ואמרו לי שאיילה התעוררה וזיהתה את אביה אבנר ואת הקול שלי בטלפון. היא מגיבה להוראות פשוטות", אמרה האם.

צפו: האם מספרת בהתרגשות על השיפור (באדיבות יוני קמפינסקי, ערוץ 7)

כשקולה חנוק מדמעות הוסיפה האם: "אנחנו רואים בחוש את הצלחת התפילות, אנחנו מרגישים שאנחנו בתוך נס. הכל עד עכשיו הלך חלק, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. זה ממש לא מה שהכנתי להגיד. אני ממש מתרגשת. אין לי יותר מה להגיד" סיימה האם את דבריה.

כזכור, איילה נפצעה באירוע באורח אנוש ואביה נפצע באורח קל לאחר ששני פלסטינים השליכו בקבוק תבערה לעבר הרכב בו נסעו באזור השומרון. שעות ספורות לאחר מכן הצליחו כוחות הביטחון ללכוד את מבצעי הפיגוע, שהודו במעשה.

לפני שבוע דווח כי איילה החלה לנשום בכוחות עצמה ומקבלת תמיכה נשימתית.

שמה לתפילה: איילה בת רות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר