היום: הפריימריז במפלגת 'העבודה'

48,904 מתפקדי מפלגת 'העבודה' ירכיבו היום את רשימת המפלגה לכנסת הבאה ויבחרו בין שמונה לעשרה מתמודדים מתוך 36 מועמדים. הקליפות ייסגרו בשעה 22:00 (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אחרי שמפלגת הליכוד סיימה עם הליך הפריימריז ובצל העתירות נגד התוצאות, המפלגה היריבה 'העבודה' בוחרת היום (שלישי) את רשימת המפלגה לכנסת הבאה.

400 הקלפיות נפתחו בשעה 10:00 בבוקר ב-76 אתרי הצבעה ברחבי הארץ וייסגרו בשעה 22:00 בערב. התוצאות יפורסמו למחרת בשעה 11:00 בבוקר.

את הרשימה ירכיבו 48,904 מתפקדי המפלגה, שיבחרו בין שמונה לעשרה מועמדים מתוך 36 מתמודדים על מקומות ריאליים לאחר ששישה מקומות עד למקום ה-25 נתפסו בשל האיחוד עם מפלגת התנועה וציפי לבני.

ספירת הקולות תתבצע במשרד בבני ברק, בה למפלגה יש מעט תומכים, בעיקר כאלה המתגוררים בשכונת פרדס כץ בעיר.

על המקום הראשון אחרי היו"ר יצחק הרצוג והבאה אחריו ציפי לבני, מתמודדים לא מעט חברי כנסת אולם לעת עתה נדמה כי המאבק מתנהל בין חבר הכנסת איתן כבל לבין חברת הכנסת שלי יחימוביץ' שעד הקדנציה הנוכחית כיהנה בתפקיד היו"ר.

בימים האחרונים גברו הערכות כי במפלגת העבודה ישנן קבוצות הנקראות בפי לא מעט פעילים כקבוצות קומבינה שעשויים להמליך חברי כנסת ולהשפילם עד הוצאתם מהכנסת. בין אותן רשימות ניתן למנות לכאורה את חבר הכנסת איתן כבל המעדיף לכאורה חברי כנסת אחרים על פני הוותיקה יחימוביץ', וזאת למרות ההכחשות בפומבי.

שתי נשים מאיימות על מקומה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ, ושמן הוא חברות הכנסת סתיו שפיר ומירב מיכאלי הנמנות בין קבוצתו הבכירה של חבר הכנסת איתן כבל. במידה ואחת מהן תתברג במקום גבוה בעשירייה הראשונה, ייתכן ויחימוביץ' תמצא את עצמה במקום לא ריאלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר