מהיום: גם משתמשי אייפון יכולים להשתלט על המחשב מרחוק

שירות Chrome Remote Desktop המאפשר השתלטות על המחשב ישירות מהסמארטפון על ידי תוסף לדפדפן גוגל כרום, זמין מהיום גם למשתמשי אייפונים ואייפדים של אפל. כך תשתלטו על המחשב מהאייפון שלכם

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

מהיום תוכלו להשתלט על המחשב גם מהאייפון: שירות Chrome Remote Desktop שהושק לפני כתשעה חודשים על ידי ענקית האינטרנט גוגל והיה זמין עד עתה רק למשתמשי אנדרואיד, מגיע היום גם למערכת ההפעלה של אפל - iOS. מהיום תוכלו להשתלט על המחשב שלכם גם ממכשיר האייפון או האייפד שלכם.

Chrome Remote Desktop מאפשר את ההשתלטות על ידי התקנת תוסף לדפדפן Google Crome שמחובר לחשבון הגוגל שלכם. לאחר מכן יכולים המשתמשים לבצע השתלטות על ידי אפליקציה ייחודית, אשר מציגה את המחשבים המחוברים כעת לחשבון הגוגל שלכם. אל המחשבים תוכלו להתחבר בלחיצת כפתור מיד אחרי שתזינו את הססמה שבחרתם.

לאחר שתתקינו את התוסף על הדפדפן, ולאחר שתוודאו כי אתם מחוברים לחשבון הגוגל שלכם, תתבקשו להגדיר את ססמת ההתחברות. לאחר מכן, תוכלו להיכנס לאפליקציית המובייל, שם יופיעו כאמור רשימת המחשבים, כשהמחשבים הפתוחים כעת ברשת יופיעו בצבע, בעוד המחשבים שאינם מחוברים לרשת, או המחשבים הכבויים, יופיעו בגוון אפור.

על מנת להתחבר למחשב שלכם מרחוק, כל מה שתתבקשו הוא ללחוץ על המחשב המבוקש. לאחר מכן תוכלו לבצע את כל הפעולות ישירות מהאייפון שלכם. בזמן ההתחברות שלכם, תופיע "בועה" המתריעה על כך במחשב, כך שאם תאבדו את הטלפון תוכלו לבטל השתלטות עוינת על המחשב שלכם.

תוכלו לשלוט על המחשב בשני מצבים, מצב נגיעה - בו תוכלו לעשות שימוש ממש כאילו המחשב שלכם מצויד במסך מגע. ובמצב משטח מגע - בו תדמה האפליקציה מצב של משטח מגע המוכר ממחשבים ניידים. במצב משטח מגע תוכלו לבצע את הפעולות הבאות: גלילה מעלה או מטה על ידי החלקה בשתי אצבעות, לחיצה וגרירה על ידי נגיעה רציפה וגרירה, שינוי מרחק תצוגה על ידי צביטה ומתיחה בשתי אצבעות, הצגת מקלדת על ידי החלקה מעלה בשלוש אצבעות הצגת אפליקציית, הצגת סרגל הכלים על ידי החלקה מטה בשלוש אצבעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר