קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל צעדה למען האיסלאם

הגל האנטי-איסלאמי ששוטף את רחבי אירופה בחודשים האחרונים וגובר מאז שורת הפיגועים בצרפת, גורם לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל להילחם בתופעה: "זה ראוי לכל גנאי" (בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בחודשים האחרונים שוטף גל אנטי-איסלאמי את רחבי אירופה, זאת בעיקר על רקע עלייתם של קבוצות קיצוניות כמו דאעש לכותרות. המחאות כנגד האיסלאם מתגברים ביתר שאת מאז שורת הפיגועים הרצחנית בצרפת.

בעקבות כך, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, צעדה היום (שלישי) יחד עם מאות אלפים בהפגנה כנגד הגל האנטי-איסלאמי, זאת בעיקר כתגובה להפגנת הענק שנערכה אמש נגד האיסלאם ומדיניות ההגירה בעיר דרזדן שבמזרח גרמניה. את ההפגנות הללו מובילה תנועת "פגידה" - פטריוטים גרמנים נגד האיסלאמיזציה של המערב.

כאמור, מרקל מנסה להילחם בתופעה והצטרפה להפגנת הענק היום במדינה, זאת רק יומיים לאחר שהשתתפה בצעדה בפריז כנגד גל הטרור במדינה.

"מה שאנו צריכים לעשות זה להשתמש בכל האמצעים כדי להילחם בחוסר הסובלנות ובאלימות", אמרה מרקל. לדבריה, "דחיקת קבוצות אנשים אל מחוץ לחברה בגלל אמונתן היא דבר שאינו ראוי. זה לא מתאים לערכים שלנו. זה ראוי לכל גנאי מבחינה אנושית. לשנאת זרים, גזענות וקיצוניות אין מקום כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר