מיקרוסופט הפסיקה את התמיכה ב-Windows 7

חברת מיקרוסופט הפסיקה את התמיכה במערכת ההפעלה הפופולרית ביותר שלה - ווינדוס 7 • אז איזה עדכונים יזכו עשרות מיליוני המשתמשים לקבל למרות הפסקת התמיכה, ועל איזה עדכונים הם יאלצו לוותר • כל הפרטים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(מיקרוסופט)

Windows 7 - תחילת הסוף? ענקית התוכנה מיקרוסופט הפסיקה את התמיכה החינמית המסופקת למשתמשי מערכת ההפעלה המתיישנת של החברה - ווינדוס 7. זאת לאחר שהתמיכה החינמית שמעניקה החברה, ואשר כוללת עדכונים שוטפים ותמיכה טכנית טלפונית, מוגבלת עד לתאריך 13/1/15.

למרות הפסקת התמיכה מצד מיקרוסופט, המשתמשים הרבים אשר מסרבים לנטוש את מערכת ההפעלה הפופולרית לטובת Windows 8.1, יזכו עדיין לקבל עדכוני אבטחה ועדכונים קריטיים אחרים ורק עדכוני התכנה החינמיים לא יגיעו יותר למחשבי Windows 7. למרות זאת, משתמשים שעדכנו את מערכת ההפעלה ל-Service Pack 1 יזכו ליהנות מהתמיכה המלאה עד לעוד כשלשה חודשים לתאריך 09/04/2013.

על מנת לקבל תמיכה בעדכונים המוגדרים "עדכונים חמים" שאינם נוגעים לנושאי אבטחה, יוכלו המשתמשים לרכוש ממיקרוסופט חבילת הרחבה בתוך 90 יום החל מהיום. "התמיכה המורחבת" אשר כוללת עדכוני אבטחה קריטיים, תמיכה באתרי האינטרנט או תמיכה בתשלום, יהיו זמינים ללקוחות עד לשנת 2020.

הפסקת התמיכה במערכת ההפעלה שכבר חוגגת 6 שנים מאז שוחררה לשווקים, מהווה צעד נוסף מבית מיקרוסופט שנועד לדחוף את המשתמשים הרבים, שעל פי הערכות וסקרים שונים מגיעים לכ-56 אחוזים משוק מערכות ההפעלה, לעבר מערכת ההפעלה החדשה של החברה Windows 8.1, שתוחלף בקרוב ב-Windows 10.

כזכור, לפני מספר חודשים הודיעה מיקרוסופט על הפסקת התמיכה ב-Windows XP באופן מוחלט, כשבחברה הצהירו שגם עדכוני אבטחה קריטיים לא ישלחו למשתמשים. אלא שלאחר שהתגלו מספר חורי אבטחה קריטיים, אשר גרמו לארגונים ממשלתיים לפרסם אזהרה מפני שימוש בדפדפן של החברה - אינטרנט אקספלורר, הודיעה החברה כי היא תשחרר עדכוני אבטחה קריטיים בלבד, גם עבור משתמשי Windows XP.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר