לאחר תקופת מאבק

מאמצי דרעי כשלו: יוסי בכר נבחר לראשות העיר בת ים

יוסי בכר, מועמדו של שלומי לחיאני שהורשע והודח, נבחר לראשות עיריית בת ים. אלי יריב, המועמד המפסיד, זכה לתמיכת יו"ר ש"ס אריה דרעי ומועצות גדולי וחכמי התורה. "בפעם הבאה, שדרעי יעשה עבודת שטח ויתייעץ עם רבני העיר" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
המנצח הגדול יוסי בכר (צילום: מתוך פייסבוק המצולם )

הבחירות לראשות העיר בת ים: ראש העיר הזמני יוסי בכר נבחר לתפקיד ראש העיר. בכר נחשב למועמדו של המקובל רבי בניהו שמואלי ושל שלומי לחיאני, שהורשע בבית המשפט והודח.

בשבועות האחרונים, בזמן שהפוליטיקה הארצית סערה, העיר בת ים עסקה בבחירות הפנימיות שלה. שלומי לחיאני הודח מתפקידו בשל הרשעתו והקלון שהוטל עליו ומי שמילא את מקומו הוא מקורבו יוסי בכר.

מאז יצאה בת ים למערכת בחירות סוערת, לחיאני שנחשב לדמות מרכזית בעיר גם לאחר הדחתו תמך בכל כוחו בבכר.

הציבור הדתי-חרדי בעיר היה מפולג בין שני המועמדים. הרב בניהו שמואלי, שמנהיג קהילה גדולה בעיר, תמך בבכר ואחריו הצטרפו עוד רבנים. עוזרו של הרב, מרדכי חסידים, היה אחד הפעילים הבולטים למען בכר.

ראש העיר יוסי בכר לצד הגר"ב שמואלי. מימין: מרדכי חסידים

מנגד, יו"ר ש"ס אריה דרעי, רושם הפסד ראשון מאז "חזרתו" לש"ס. דרעי פעל כדי לתמוך ביריב. מועצת חכמי התורה של ש"ס כמו גם מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', הביעו תמיכה ביריב. "בפעם הבאה, שדרעי יעשה עבודת שטח ויתייעץ עם רבני העיר", אמר גורם חרדי במטה של בכר.

דמות פוליטית חרדית נוספת שהגיעה במהלך יום הבחירות לבת ים בכדי לתמוך במועמד המפסיד הוא ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה'. לעומת גפני ודרעי, ח"כ אלי ישי הודיע על תמיכה בבכר והגיע לסיור קצר במטה המרכזי שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר