בחירות 2015

הפריימריז ב"בית היהודי" יצאו לדרך: 42 מתמודדים

בשעה 10:00 נפתחו 260 קלפיות ברחבי הארץ ו-77,000 מתפקדי מפלגת 'הבית היהודי' יבחרו את היו"ר נפתלי בנט לקדנציה נוספת ושבעה מועמדים מתוך 42 מתמודדים לרשימת הכנסת הבאה. הפריימריז יצא לדרך בצל הדיון שנערך בבית המשפט, בסיומו, בהמלצת השופטת, העותרים משכו את עתירתם (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

מתפקדי הבית היהודי בוחרים רשימה: הבוקר (רביעי) בשעה 10:00 נפתחו 260 קלפיות ברחבי הארץ ו-77,000 מתפקדים יבחרו את היו"ר נפתלי בנט לקדנציה נוספת ושבעה מועמדים מתוך 42 מתמודדים לרשימת הכנסת הבאה.

בשעה 22:00 ייסגרו הקלפיות ומחר בשעות הבוקר ייתפרסמו תוצאות הבחירות הפנימיות ונדע מי הרשימה שתוביל את 'הבית היהודי' בבחירות הקרובות.

על המקום הראשון אחרי נפתלי בנט ואורי אריאל מתמודדים איילת שקד, אלי בן דהן ואבי וורצמן.

על תפקיד היו"ר מתמודד נפתלי בנט מול מתמודד חדש בשם שמעון אור.

הפריימריז יוצאים לדרך בצל הדיון שמתקיים הבוקר בבית המשפט המחוזי מרכז בעקבות צו המניעה הזמני שהוצא נגד קיום הפריימריז. במהלך הדיון הבהירה השופטת ורדה מעוז כי אין צו שמונע את תחילת הפריימריז ואלו יצאו לדרך בשעה 10:00.

השופטת מעוז הבהירה עם זאת כי יש לבדוק את טענותיו של עו"ד איל בר לב המתמודד על מקום 10 מטעם חברי המרכז, בטענה שלא קיבל את אותו מידע כמו מנכ"ל המפלגה המתמודד מולו על המקום.

עו"ד איתן הברמן, המייצג את 'הבית היהודי' טען בדיון כי בר לב עושה סיבוב על בית המשפט. בר לב מצדו הציע לבית המשפט שרק חלק מהעתירה תתקבל ורק ההצבעה של חברי המרכז תדחה ולא כל הפריימריז.

בסיומו של הדיון, בהמלצת בית המשפט, העותרים משכו את עתירתם נגד הפריימריז ולאו מתנהלים כמתוכנן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר