הליכוד: ועדת הבחירות תדון בערעורים נגד תוצאות הפריימריז

ועדת הבחירות תדון היום בעתירותיהם של מספר חברי כנסת ומתמודדים במפלגת הליכוד, על תוצאות הפריימריז שפורסמו לפני כשבוע. בין המערערים: ציפי חוטובלי ואבי דיכטר (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ישימו סף לסאגה? אחרי לא מעט ביקורת שנמתחה, ועדת הבחירות של הליכוד תדון היום (רביעי) בעתירותיהם של מספר חברי כנסת ומתמודדים במפלגת הליכוד, על תוצאות הפריימריז שפורסמו לפני כשבוע.

חברת הכנסת ציפי חוטובלי ערערה על התוצאות שדחקו אותה למקום ה-26 שלפי הסקרים אינו ריאלי בשלב זה. לטענתה, היו טעויות משמעותיות בספירת כמה קלפיות, ובשל כך לטענתה נכנס אבי דיכטר למקום ה-20 והריאלי.

אבי דיכטר שהיה קודם לכן חבר כנסת מטעם מפלגת קדימה, ערער גם הוא על תוצאות הבחירות שלטענתו היו מזויפות בחלקם.

הוא הזהיר בעת הגשת הערעור כי "בלי פסילת הקלפיות המזויפות נצטרך ללכת לבחירות חוזרות. באתר הבחירות בירושלים אירעה תופעה חמורה מאין כמותה הגובלת בפלילים".

לטענתו: "תוצאות אלו הושתלו בידי מאן דהו בכוונת זדון כדי לשנות תוצאות הצבעה חוקיות. מעטפות כפולות אלו במעשים פליליים ביסודן".

ועדת הבחירות דנה אתמול בעתירתו של סגן השר לשעבר מיכאל רצון על תוצאות הבחירות. העותר דרש לספור מחדש כמה קלפיות.

מהליכוד נמסר כי "ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד דחתה את הערעור של מיכאל רצון, שכן כתב הערעור, אינו מראה עילת ערעור, מה גם שהפער בתוצאות בין ח"כ רצון, שזכה ב-10,731 קולות לבין ח"כ ציפי חוטובלי שמשובצת מקום אחד לפניו ברשימה הארצית הינו גדול במיוחד ועומד על 10,106 קולות".

"לדעת הוועדה אין מקום לקיים ספירה חוזרת של הקולות והאפשרות לקיים ספירה חוזרת ממוחשבת, כלל לא עמדה על סדר יומה", נמסר עוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר