הבן הוכתר תחת האב לראשות ישיבת "נתיב התורה" • תיעוד

במלאות השבעה להסתלקותו הפתאומית של ראש ישיבת "נתיב התורה" בפתח תקווה, הרה"ג פנחס רונס זצ"ל, הוכתר בנו הרב משה רונס לעמוד בראשות הישיבה • תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

במלאות השבעה להסתלקותו הפתאומית בדמי ימיו של ראש ישיבת "נתיב התורה" בפתח תקווה, הרה"ג פנחס רונס זצ"ל, התקיים ביום שני כנס התעוררות והספד בהיכל הישיבה, בראשות רבנים ומגידי מישרים שספדו לדמותו הגדולה.

במהלך הערב, בשיאו של המעמד, הכתיר הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת "אור ישראל", לראשות הישיבה את הרב משה רונס, בנו של ראש הישיבה זצ"ל, והזכיר כי הדבר נעשה בעידודו ובברכתו של האדמו"ר מצאנז.

"הרב לא חיפש תוצאות הוא חיפש יגיעה, מגיעים אלי בחורים ואומרים לי, מה שחסר לנו היא מנגינת לימוד הגמרא של הרב זצ"ל, מסירותו של הרב לבחורים הייתה למעלה מכל פרופורציה. הוא דאג לכל בחור ובחור, וכידוע המשך הישיבה לא מובנת מאליה לאחר שהישיבה נקלעה לקשיים כלכליים", סיפר אחד הרבנים בישיבה בהספדו.

הרב נחמיה זקבך, ר"מ בישיבה, שהיה מקורב ויד ימנו של ראש הישיבה, הזכיר בדבריו את כח הנתינה וההשקעה עד אין סוף בישיבה בכלל ובבחורים בפרט וביכה מרורים את לכתו בגיל כה צעיר ובשיא פריחתו.

כמו כן נשא דברים ראש הישיבה הטרי הרב משה רונס, והדגיש את הצורך להמשיך את מורשתו של אביו שהישיבה הייתה כל חייו.

בנוסף הספידו ונשאו דברים, רבני הישיבה - הרב יוסף זונדל רוזנטל והרב דב הלר וכן המשפיע החסידי הגאון הצדיק אהרון טויסיג.

קודם לכן עלו עשרות מתלמידי הישיבה ובוגריה לקברו שבבית החיים ויז'ניץ בבני ברק. הרב אלחנן גרינברג מרבני הישיבה נשא דברי הספד והדגיש את הצורך בהמשך שגשוג הישיבה וחיזוק לימוד התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר