45% מיהודי בריטניה: אין לנו עתיד במדינה

סקר שערך מטה המאבק נגד האנטישמיות בקרב כ-2,200 יהודים, מעלה כי כ-60% מהם חוששים שייאלצו לעזוב את אירופה ו-45% סבורים שאין להם עתיד בבריטניה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

גלי האנטישמיות ברחבי אירופה מביאים לא מעט משפחות יהודיות לחשוב לעזוב את מדינתם לארצות אחרות ביניהם ישראל. סקר שנערך בקרב יהודי בריטניה מעלה כי רובם לא רואים את עתידם במדינה.

הסקר נערך על ידי מטה המאבק נגד האנטישמיות (CAA), והשתתפו בו כ-2,200 יהודים בבריטניה. על פי הסקר כ-60% מיהודי בריטניה חוששים שייאלצו לעזוב את אירופה ו-45% מהם מאמינים שאין להם עתיד בבריטניה.

כרבע מהנשאלים טענו בפני הסוקרים כי שקלו לעזוב את המדינה בשנתיים האחרונות ורצונם הלך וגבר עם התרחשות פיגועי הזוועה ברחבי אירופה.

יו"ר מטה המאבק נגד האנטישמיות, גדעון פאלטר, אמר כי התוצאות הן קריאת השכמה לעולם ולנהוג באפס סובלנות נגד האנטישמיות ברחבי אירופה, משום שאם לא כך, יותר יהודים יעשו חושבים על המשך מקומם באירופה.

בתוך כך, ארצות הברית הביע דאגה נוכח אירועי האנטישמיות באירופה, בכיר בבית הלבן דניס מקדאנה המשמש כראש הסגל בבית הלבן, אמר כי אירועי הטרור בהם הפיגוע במרכול הכשר "היפר-כשר" בפריז, הוא ביטוי לזרם מתגבר של מעשים אנטישמיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר