יאיר לפיד: "לא נגד עולם התורה, אבל"

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד ממשיך במסע הבחירות שלו, ולא שוכח את הציבור החרדי:" אני לא נגד הישיבות ובוודאי שלא נגד עולם התורה, אבל הישיבות לא עיר מקלט" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד ממשיך בימים אלו במסע הבחירות שלו כאשר חלק לא מבוטל מהנושאים במסע הוא הציבור החרדי.

בדברים שאומר היום (רביעי) לפיד הוא מציג את ההישגים שלו מהקדנציה הקצרה שלו בכנסת: "במהלך השנה ושמונת החודשים שהיינו בממשלה הצלחנו לכפות על נתניהו לצמצם את גודל הממשלה, להבטיח שהממשלה הבאה לא תמנה יותר מ-18 שרים ולבטל את השרים בלי תיק. בליכוד, אגב, כבר הודיעו שהם מתכוונים לבטל את החוק, כי לממשלות עם 30 שרים יש הרבה כוח - כוח לדאוג לעצמן".

לדברי יאיר לפיד: "'יש עתיד' היתה המפלגה היחידה שהצביעה נגד המטוס הפרטי שנתניהו קנה לעצמו. במדינה שבה יש את הפערים החברתיים הכי גדולים בעולם המערבי, שבה מעמד הביניים לא גומר את החודש והעניים לא מתחילים אותו, מטוס פרטי זו שחיתות ציבורית".

וכדרכו בשנתיים האחרונות לפיד לא שכח להזכיר את הציבור החרדי: "שחיתות ציבורית זה להבטיח לחרדים לבטל את השוויון בנטל שהגדיל את מספר החרדים דורשי העבודה ב-300% ולהחזיר את המיליארדים שיש עתיד קיצצה מתקציבי הישיבות.

"אני לא נגד הישיבות ובוודאי שלא נגד עולם התורה, אבל הישיבות צריכות להיות מקדש של גאונות יהודית, לא עיר מקלט לאנשים שלא רוצים לעבוד. שחיתות ציבורית זה לעצור את הרפורמה בקק"ל למנוע מיליארדים מזוגות צעירים שהיו אמורים לקבל סיוע בקנית דירה ראשונה".

יו"ר 'יש עתיד' סיים את דבריו במילים: "מושחתים נמאסתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר