אייכלר: ההגמוניה האנטי חרדית חוששת מדמוקרטיה

ח"כ ישראל אייכלר מאגודת ישראל תקף ואמר כי "ההגמוניה האנטי חרדית חוששת מדמוקרטיה", ולכן חוסמת את דרכו של הציבור החרדי למערכות השלטון עם "נבחרת הדירקטורים". "זו מזימה" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(Hadas Parush/Flash 90)

חבר הכנסת ישראל אייכלר טוען כי תכנית "נבחרת הדירקטורים" בחברות הממשלתיות נועדה למנוע מהציבור החרדי להשתלב במערכות השלטון. כהרגלו, אייכלר השווה את התקופה לימי פרעה באמצעות הפסוק "הבה נתחכמה לו פן ירבה".

"אין דבר שמפחיד את ההגמוניה האנטי חרדית, מן הדמוקרטיה. הם חוששים "פן ירבה" הציבור המחונך על ברכי התורה ואינו נמנה על התרבות הרעה שלהם. לכן הם קובעים בימים אלה מראש, "נבחרת דירקטורים" אקדמית, כדי ששום ממשלה ועירייה לא יוכלו למנות אנשים שאינם מאנשי "הנבחרת" לעשרים השנים הבאות".

"אנשי לפיד ומשת"פיהם, חשים את עליית מספר החרדים הצפויה בע"ה בעשורים הבאים ואת הירידה של ההגמוניה החילונית האנטי חרדית. לכן הם פועלים בשיטת "הבה נתחכמה לו פן ירבה" אמר אייכלר.

"בימים אלה מתפרסם ברבים "הזכות להירשם" ל"נבחרת הדירקטורים". בחברות ותאגידים ממשלתיים מתמנים דירקטורים, נציגי ציבור ונציגי משרדי הממשלה והרשויות השונות. אך "תנאי הסף" פוסלים מראש את רוב הציבור שאינו בעל תאר שני ומעלה. בעיקר הם מדירים את הציבור החרדי בעל ההשכלה התורנית".

אייכלר טען כי בפרסום "התמים" הם מסתירים את "המזימה". אבל "חובת הציבור לדעת, כי הקמת "הנבחרת" חוסמת מראש את כל מנגנוני השלטון, מפני השפעת ציבור משלם המיסים החרדי. התנהלות הממשלה וזרועותיה, לא יצטרכו להתחשב בציבור החרדי ובצרכיו. בכך הם משלימים את "המהפכה המשפטית" הבלתי חוקית ומעבירים את כל כובד המשקל השלטוני לידי מערכות המשפט הדיקטטורי ומעצימים את פקידי השלטון הקיים גם בחברות הממשלתיות".

עוד חדשות:

"זה כבר שנים שנציגי הציבור החרדי זועקים נגד העוול שבהצבת "תנאי הסף" של "תארים אקדמאים" לכל דבר וענין הקובע את חיי האזרח. הם משליטים פקידים בלתי נבחרים ולא יעילים, לשלוט בחיינו. כולם מתפרנסים ממיסיהם של אזרחי המדינה. "נבחרת הדירקטורים" חסומה מפני אוכלוסיות שאינם נמנים על האליטה החילונית, לפי "תנאי הסף" המתוכננים. בראש רשימת המודרים מכל משרה ותפקיד, הם בני הציבור החרדי המחונך על ברכי התורה ולא על ברכי התרבות הרעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר