פייסבוק מציגה: FB@Work - כשהבוס ישלח אתכם לגלוש בפייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, חשפה את הרשת החברתית החדשה שלה - FB@Work שתיועד לעסקים וארגונים גדולים שיוכלו מעתה לנהל רשת חברתית פנימית. FB@Work תעשה שימוש בממשק דומה לפייסבוק הרגילה ותעבוד בצורה דומה לרשת החברתית הפתוחה

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

פייסבוק מגיעה לעבודה: הרשת החברתית הגדולה בעולם - פייסבוק, השיקה היום (רביעי) את "FB@Work" רשת חברתית שתיועד לעסקים וארגונים גדולים (עם למעלה ממאה עובדים), ותציע רשת חברתית מקבילה שאמורה לסייע בעבודה ובהתנהלות בעלי העסקים מול העובדים, כמו גם בהתנהלות של העובדים בינם לבין עצמם.

קיומה של הרשת החברתית הפרטית נחשף לפני מספר חודשים, כשבחברת פייסבוק החלו להפיץ בצורה מוגבלת ביותר את הרשת החברתית החדשה למספר מצומצם של עסקים וארגונים ברחבי העולם. אך היום השיקה החברה את השירות באופן רשמי, ואפליקציית המובייל של FB@Work תשוחרר בתוך זמן קצר לחנויות האפליקציות של גוגל, אפל ומיקרוסופט.

איך תיראה "פייסבוק בעבודה"

כאמור, FB@Work תפעל באותה הצורה בה פועלת הרשת החברתית הרגילה, כשהיא תחייב פתיחת פרופיל, ותכלול את ה"News Feed" המפורסם של פייסבוק. למעשה, ההבדל היחידי טמון בחברי הרשת, שיורכבו מהחברים לעבודה ומהבוסים שלכם בלבד.

מלבד זאת, תכלול "פייסבוק בעבודה" תכונות של שיתוף קבצים ומסמכים, אך נכון לעתה לא תאפשר עריכת מסמכים בתוך הרשת. בנוסף, העובדים שיפתחו חשבון משתמש בפייסבוק הארגוני, יוכלו לקשר את הפרופיל שלהם ברשת פייסבוק הרגילה ולסנכרן את הנתונים בין החשבונות במידה ויהיו מעוניינים בכך.

בחברת פייסבוק סיפרו היום לעיתונאים כי למעשה בחברה מאמינים שהסיבה לכך שהעבודה בחברה נעשית במשך יותר מעשור ללא תקלות מהותיות באופן יוצא דופן לדבריהם, נעוצה בעובדה כי כל עובדי החברה עושים שימוש ברשת החברתית שלה, מה שלטענתה מייעל את העבודה באופן משמעותי. בחברה סיפרו כי זו הסיבה שהחליטו לפתח את הרשת החברתית "פייסבוק בעבודה".

נכון לעתה, עדיין לא ברור לגמרי מהו המודל העסקי של פייסבוק בעבודה, לדברי החברה, נכון לעתה לא תשלב החברה פרסומות ברשת החברתית העסקית, והיא תוצע ככל הנראה במספר גרסאות שונות, שיתומחרו בהתאם לרמת השירות שיתנו. למרות זאת, בפייסבוק מספרים כי הם אינם שוללים פרסום עתידי ברשת החברתית - עסקית החדשה שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר