נפתלי בנט: "מתקרב היום שבו הבית היהודי ינהיג את המדינה"

השר נפתלי בנט, שנבחר בשנית לעמוד בראשות 'הבית היהודי', מאושר מהתוצאות ומכוון הכי גבוה: "מתקרב היום שבו הבית היהודי ינהיג את המדינה", הוא אומר (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בקרוב ראש ממשלה? נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שנבחר הלילה (חמישי) לקדנציה נוספת, מאושר מתוצאות הפרימריז ומכוון גבוה להנהיג את מדינת ישראל, במילים אחרות להפוך לראש ממשלה: "מתקרב היום שבו הבית היהודי ינהיג את המדינה".

לדברי בנט: "היום עשינו היסטוריה, אני רוצה להודות לחברי הבית היהודי שנתנו לי אמון להוביל את המפלגה שוב ואני ניגש בחרדת קודש למשימה הזאת ואשתדל לעמוד בציפיות. אם הייתם אומרים לי לפני שנתיים שמפלגה שלא עוברת את אחוז החסימה תהיה השנייה בגודלה לא הייתי מאמין, אם הייתם אומרים שחילונית מתל אביב תגיע ראשונה לא הייתי מאמין, אם הייתם אומרים שהרב בן דהן שעלה ממרוקו, שירת כמפקד בתותחנים יגיע לצמרת הרשימה, הייתי אומר שאתם הוזים".

בנט סיים את דבריו ואמר: "רק הבית היהודי יפעל נגד הקמת מדינת טרור פלסטינית נגד ישראל. רק הבית היהודי יצביע נגד שחרור מחבלים עם דם על הידיים. רק הבית היהודי נלחם למען המדינה והזהות היהודית במעשים ולא רק בדיבורים. אנחנו מפלגה שאוהבת את ארץ ישראל ואת עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר