כשלושים חרדים הוסמכו לשוטרים: "מהטובים ביותר במשטרה"

לאחר תקופת הכשרה, עשרות חרדים הוסמכו כשוטרים. במשטרת אומרים כי מדובר בצעד תקדימי ומשמעותי. ניצב ניסים מור: "מהטובים ביותר במשטרה, תולים תקוות רבות" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

33 חרדים הוסמכו היום (חמישי) כשוטרים במשטרת ישראל. במשטרה הגדירו את ההסמכה כצעד תקדימי ומשמעותי. "לראשונה מאז קום משטרת ישראל הוסמכה קבוצה גדולה של בני הקהילה החרדית כשוטרים במשטרת ישראל" נאמר בהודעת המשטרה.

החניכים סיימו את ההכשרה במסגרתה למדו על תפקידי משטרת ישראל, סמכויות השוטר, ערכי ומורשת משטרת ישראל. בנוסף, עברו הכשרת ירי וקיבלו הסמכה לשימוש באקדח. החניכים משתלבים במגוון תפקידים ביניהם: סיור, תנועה, מוקד 100, עוזרי מש"ק, חובשים ועוד

מדובר בגל ראשון של שוטרים חרדים שמצטרפים כקבוצה לשרות במשטרה. במשטרה מאמינים כי השוטרים ישפרו את המענה המשטרתי הייחודי והנכון למגזר.

בטקס השתתפו מפקדי המשטרה ובראשם סמפכ"ל המשטרה ניצב ניסים מור, ראש אמ"ש ניצב ירון בארי, מנכ"ל המשרד לביטחון פנים פלג רותם, סמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, נציגי צה"ל, נציגי רשות השירות הלאומי אזרחי.

השוטרים סיפרו כי החלטתם להתגייס למשטרת ישראל קיבלה את אישורם של הרבנים אליהם פנו, וכי הם רואים את עצמם כשלוחי מצווה כשעיקר עיסוקם יהיה במתן עזרה לזולת.

מסגרות ההכשרה הותאמו במיוחד עבור החניכים החרדים וכמו כן במשטרה מציינים כי נעשית ותעשה פעילות הסברתית בקרב מפקדי השוטרים העתידיים על מנת להבין את ייחודם של השוטרים הללו ולבנות עבורם סביבה טובה ומתאימה בה יוכלו לתרום את כישוריהם.

בדברי ברכה לשוטרים אמר סמפכ"ל המשטרה ניצב ניסים מור כי היכולת של שוטרים מבני המגזר החרדי להבין את הצרכים הנכונים והמדויקים ברורה לחלוטין, "אנחנו רואים בכם את האיכות הגבוהה של כוח האדם מהטובים ביותר במשטרה". ניצב מור גילה כי מפקדים במשטרה ובעיקר מאגף החקירות המבצעים והתנועה מבקשים לשבץ את השוטרים הללו ביחידותיהם וכי "אנו תולים תקוות רבות בשוטרים הללו".

עוד חדשות:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר