נחשפה רשימת כחלון: אלו 11 המקומות הראשונים ברשימת "כולנו"

11 המקומות הראשונים של רשימת "כולנו" עם משה כחלון נחשפו: רחל עזריה במקום החמישי ויואב גלנט בשני. במקום ה-11 ברשימה - שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לשעבר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
משה כחלון (Ben Kelmer/Flash90)

בחירות 2015: השר לשעבר משה כחלון הציג הערב (חמישי) את 11 המועמדים המאיישים את המקומות הראשונים של מפלגת "כולנו".

במקום הראשון ישובץ כצפוי משה כחלון עצמו, ואחריו במקום השני יוצב האלוף במיל' יואב גלנט. במקום השלישי העיתונאית והאקטיביסטית צגה מלקו, שהובילה את מאבק השמדת מנות הדם של בני הקהילה האתיופית.

במקום הרביעי: ד"ר מייקל אורן. במקום החמישי: רחל עזריה, במקום השישי: אלי אלאלוף, במקום השביעי: ד"ר יפעת שאשא-ביטון.

במקום השמיני: רס"ר במיל' אלי כהן, במקום התשיעי: רועי פולקמן, במקום העשירי: עו"ד מירב בן-ארי ובמקום ה-11 שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה לשעבר.

בראיון שהעניק אמש ל-ynet אמר כחלון: "אני חושש שהמצב הפוליטי לאחר הבחירות יישאר כפי שהוא היום פחות או יותר. המדינה תמשיך להיות תקועה ומחירי הדיור יהיו גבוהים, יוקר מחיה גבוה, פערים הולכים ונפתחים, בלתי נסבלים".

על כך שהיה בעבר בליכוד אמר כחלון כי הוא הליכוד האמתי וכי הליכוד זז למקום אחר: "אני מרגיש שאני ליכודניק בחלק החברתי, אבל הליכוד זז למקום אחר. הליכוד האמיתי זה אני והאנשים שסביבי. אנחנו ממשיכים את הליכוד של 77'".

כחלון הצהיר כי ייתכן ויצטרף לממשלה בראשות יצחק הרצוג: "אנחנו נצטרף לכל ממשלה שתיתן לנו את הדברים שאנחנו מבקשים: הורדת מחירי הדיור, פירוק מנהל מקרקעי ישראל, צמצום פערים והורדת יוקר המחיה. אם נקבל את הדברים האלה אנחנו נהיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר