צרפת הרגיזה את ה' כי היא בעד פלסטין

צרפת חתמה בעד הקמת מדינה פלסטינאית, וכל מדינה שחותמת בעד הקמת מדינה פלסטינאית - מרגיזה את ריבונו של עולם! • הרב ניר בן ארצי עם המסר השבועי (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

ריבונו של עולם ממשיך וימשיך, לא יפסיק ולא יעצור, עד שכל המדינות והארצות יפסיקו להפריע למדינת ישראל, עד שאחרון היהודים יגיע לארץ הקודש! בורא עולם מזהיר את כל העולם לא להתעסק עם מדינת הקודש, מדינת ישראל. הקדוש-ברוך-הוא ימשיך לסבך מדינות בתוך עצמן, יהיו סיבוכים, סכסוכים ואיומים בין מדינות, כי הם מפריעים למדינת ישראל. לא תהיה מלחמת עולם שלישית. פצצות האטום וטילי האטום שנמצאים בעולם, מטרתם אך ורק לעשות שלום בעולם.

צרפת חתמה בעד מדינה פלסטינאית וכל מדינה שחותמת בעד מדינה פלסטינאית - מרגיזה את ריבונו של עולם!

הקדוש-ברוך-הוא ממשיך להזהיר את היהודים הגרים בחו"ל, לעלות לארץ ישראל הקדושה! הגלות נגמרה בשנת תש"ח (1948), אין להם מה לעשות שם אפילו יום אחד, זו אדמה טמאה. השכינה עזבה את הגולה, השכינה נמצאת במדינת ישראל! כל היהודים בעולם, אם ימשיכו לחיות שם - יפסידו את כל רכושם, את כל ממונם ויהיו בסכנת חיים. כל יהודי באירופה שחושב שאליו לא יגיעו - טועה טעות חמורה – יגיעו גם אליו. כל היהודים באירופה שחושבים לעבור לאמריקה הדרומית או הצפונית, וכל יהודי באמריקה הצפונית או הדרומית שחושב לעבור לארץ אחרת - טועה טעות חמורה - יגיעו גם אליו והקדוש-ברוך-הוא לא יסייע לו.

הקדוש-ברוך-הוא מסייע לכל היהודים שמגיעים לארץ ישראל הקדושה. הגיע זמן גאולת היהודים, הגיע הזמן שהיהודים בעולם יפסיקו לסבול. מדינת ישראל היא הבית, היא אבא ואמא של היהודים. אי אפשר לתעתע בבורא עולם, אף אחד עוד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא. מדינת ישראל זה הבית של היהודים!

הערבים, הפלסטינאים, אנשי החמאס, ג'יהא'ד ודאע"ש - כל העולם שלהם. היהודים הם פחות מאחוז בעולם ואין להם לאן ללכת, היהודים לא אהובים באף מקום ועכשיו ישנאו אותם הרבה יותר, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". תגיעו דחוף דחוף להתגורר בארץ הקודש, המקום הכי מוגן ושמור בעולם, לא יפגעו בכם ולא יִקרה לכם כלום! ארץ הקודש, מדינת ישראל, מחייה את כל העולם, בזכותה העולם מתקיים!

מדינת ישראל, לא להיות בשאננות ולא להתעניין רק בבחירות. כל המפלגות יתלכדו למפלגה אחת, הימין והשמאל יודעים מה קורה ויודעים שאין על מי לסמוך. לא להיות יפי-נפש. כל השרים וחברי הכנסת, לא לחשוב על הכיסא, הכבוד, הפרסום והתקשורת, די לפגוע זה בזה, די לסכסך את זה בזה! חבל על כל המיליונים שזורקים במקום לתת לנזקקים או ללומדי תורה. בורא עולם יתערב בבחירה החופשית ויכוון את הבחירות והנבחרים לטובת היהודים במדינת ישראל. הממשלה שתקום בישראל תהיה ממשלה חזקה, ממשלה שהיא נגד מסירת חלקים ממדינת ישראל, נגד סמים, שתייה חריפה והתבוללות, ממשלה שהיא בעד התורה, בעד צבא-הגנה-לישראל ובעד עלייה של יהודים לארץ ישראל!

כל אנשי המרמה, נוכלות וגניבה - כולם יתגלו בפרהסיה – כולם! ואלה שלא מפורסמים - בורא עולם סוגר איתם חשבון.
חמאס לא רדום, תפסיקו לחשוב שחמאס רדום! חמאס פועל ברצועת עזה, משקם את המנהרות במהירות-האור ומתכנן להפתיע ביום כיפור הבא. יש קנוניה של דאע"ש בצפון. דאע"ש נמצא גם בגדה המערבית וסביב ירושלים והתחיל להקים בסיס ברצועת עזה. שם יותר קל לדאע"ש וחמאס לשתף פעולה ולפעול משם לכיוון ישראל. דאע"ש הם ממזרים וחמאס הם זרע עמלק - אותה משפחה בשינוי אדרת.

במצרים, סיסי מנסה 'לקנות' קשרים עם ארצות ערב, סעודיה וקטאר. הוא לא יודע שחמאס, דאע"ש והאסלאם הקיצוני יעשו הרס בכל מצרים.

תורכיה תהיה בדיוק כמו סוריה, בסוריה נמצאים המחבלים הקשים ביותר בעולם. בתורכיה לא יודעים שהם הבאים בתור להיות כמו סוריה ועיראק. מקימים בתורכיה בסיסים של דאע"ש וחמאס והתורכים חושבים שהם יתמכו בתורכיה, אבל הם 'יתהפכו' עליה.

נסראללה וחיזבאללה - אין מי שיחמש אותם. צה"ל 'לא ינום ולא יישן שומר ישראל', הקדוש-ברוך-הוא - פוקח את עיניהם לגלות ולתפוס את כל מה שבא מאיראן וסוריה לכיוון לבנון וחיזבאללה. נסראללה מעדיף לשתוק כי הוא לבד.

ירדן 'עושה רעש בשקט', כדי להקים מדינה פלסטינאית חס ושלום. היא מחכה לזה כדי לשים שם את כל הפליטים – חיה באשליות. מדינת ישראל היא אחת ולא שתיים!

במזרח ירושלים זה 'השקט שלפני הסערה', בהדרכת אבו מאזן והחמאס, הם מתכננים פגיעות קשות. יהודים להיות ערניים ולא לקחת סיכונים! אבו מאזן מזויף ועושה הצגות, מצד אחד 'כאילו' אכפת לו מה שקורה לצרפתים ורוצה לנסוע לצרפת להזדהות, מצד שני, הוא נותן הוראות למחבלים לפגוע ביהודים.

צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני בגבולות מאילת ועד עזה, יש שם דאע"ש וחמאס, שביחד הם אש ובנזין והם רוצים לפגוע בחיילי צה"ל - לפקוח עיניים!

איראן כאילו שכחו אותה, מנצלת את השקט ועושה מה שרוצה. מנסה להחדיר תחמושת ונשק לסוריה ונסראללה כדי לפגוע בישראל - הקדוש-ברוך-הוא לא ייתן להם! צה"ל יודע על כל משלוח של תחמושת שמגיע משם ומפוצץ אותו.
סוריה, הקדוש-ברוך-הוא ימשיך לכלות אותה מעל פני כדור הארץ, לא תהיה לה שום 'הנחה'.

ארצות הברית עסוקה בגזענות שלה, תמשיך להתעסק בגזענות כי לא יהיה לה סוף. עוד מעט גם היהודים יסתבכו עם הגזענות ויברחו בחיפזון מארצות הברית. בארצות הברית מחכים לראות מה יהיה בבחירות בישראל, הקדוש-ברוך-הוא מבשר להם שהוא מנהיג את העולם ולא ייתן להם להפריע לישראל. כל מי שמתכנן רע, מתכנן לפגוע ולהרוס את מדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא לא יוותר, יעשה לו שמות, יהרוס ויכלה אותו.

כל מי שרוצה להיות חבר כנסת או שר בממשלת ישראל - צריך שתהיה לו יראה מבורא עולם, שיראה את בורא עולם מול פניו - לפני הכל! שילך ביושר ובאמת עם הקדוש-ברוך-הוא ומדינת ישראל.

אסונות הטבע יימשכו ברצף, אש, חום, מים, שיטפונות, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, מטוסים נופלים ומתבלבלים, אוניות מתבלבלות ומסתבכות. בורא עולם מזכך ומטהר את העולם ואת מדינת ישראל.

יהודים יקרים, בניו של בורא עולם, להישמר מהתבוללות זו לא גזענות! צריך לשמור על היהדות ע"י הסברים רבים. הקדוש-ברוך-הוא שונא זימה ושונא התבוללות. בזכות היהודים העולם קיים! יש לערבים קנאה חולנית ביהודים מאז תחילת העולם. יהודים צריכים להיות חכמים ולשמור על גחלת היהדות - היהודים הם היהלום שבכתר! יהודים, לקיים את עשרת הדיברות, כל מי שיגיד 'כוחי ועוצם ידי עשה לי את הַחַיִל הזה' - ייפול.

הגשמים שירדו במדינת ישראל הם גשמי ברכה, גשמי שפע לעם ישראל בכלכלה, בתבואה ובחקלאות, ברפואה שלמה ובחיים טובים ונקיים. תהיה שמחה גדולה לעם ישראל, הקדוש-ברוך-הוא רוצה רק טוב ולא רוצה לאכזב את ילדיו היהודים. מבקש הקדוש-ברוך-הוא מהיהודים להתפלל אליו, ללמוד תורה, לאהוב זה את זה אהבת חינם ואז הכל יפתח להם. הקדוש-ברוך-הוא מושיט יד לכל יהודי שיושיט יד אליו.

הקדוש-ברוך-הוא מתגלה לילדים ונערים בחלומות ובחזיונות לילה, מראה להם על הגאולה, על המשיח - איפה הוא ומה הוא עושה והם בתמימותם מדברים ומספרים. המבוגרים פוחדים לדבר, פוחדים שיגידו שהם פרימיטיביים. משיח זה עולם מודרני והוא עומד להימלך בקרוב!

איתא בפסיקתא דרב כהנא: "אמר הקדוש-ברוך-הוא חיבבתם (חיכיתם) לתורתי ולא חיכיתם למלכותי". עיקר כל העיקרים היא האמונה בביאת המשיח, שאז יהיה ה' למלך על כל הארץ והכל יכירו אותו. ואף על פי שיתמהמה, עם כל זה אנו מחויבים לחכות ולצפות ולבקש - מתי תמלוך בציון. ('חפץ חיים' על התורה)

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר