אלעזר שטרן יודיע על הצטרפות ליש עתיד; לא ברור באיזה מקום ישובץ

ח"כ אלעזר שטרן שפרש מ"התנועה" בחודש הקודם, יודיע מחר על הצטרפותו ל"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד. שטרן פרש מתנועתה של לבני בשל חבירתה למפלגת העבודה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Miriam Alster/ Flash 90)

ח"כ אלעזר שטרן יודיע מחר (ראשון) במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד בתל אביב על הצטרפותו לתנועה. לעת עתה לא ברור לאיזה מקום ברשימה ישובץ ח"כ שטרן.

עוד בפוליטי:

כזכור, בחודש שעבר הודיע שטרן ליו"ר "התנועה" ח"כ ציפי לבני על פרישתו ממנה בשל חבירתו ל"העבודה". "בימים אלו אני 'מחשב מסלול מחדש' ובוחן את הדרך הנכונה להמשיך לשרת את הציבור והמדינה" כתב לה שטרן, "בין אם בבית המחוקקים ובין אם בעשייה בשדות אחרים, כפי שעשיתי טרם כניסתי לכנסת".

"עשייה זאת יכולה למצוא ביטוי במסגרת פוליטית מתאימה אחרת, וכפי שכבר ציינתי כמה פעמים בעבר, גם 'חזרה לאזרחות' הנה עבורי אפשרות סבירה ומכובדת המאפשרת תרומה למדינה בנושאים שבהם אני פועל ומאמין" אמר אז.

בתגובה לפרישתו, אמרה אז ח"כ לבני: "אני מכבדת את החלטתו של שטרן לפרוש. שטרן הוא אדם ערכי, שבתקופת כהונתנו המשותפת פעלנו לקידום יהדות פתוחה ומקרבת ואני בטוחה שהוא יוכל לתרום למדינת ישראל בכל מקום שיהיה. אני מאחלת לו בהצלחה מכל הלב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר