HTC תשיק את מכשיר הדגל הבא One M9 בעוד כחודש

HTC הודיעה כי תערוך אירוע השקה בתחילת מרץ בו תשיק ככל הנראה את מכשיר הדגל הבא שלה - HTC One M9 שיכלול שיפורים מהותיים ויסמן פריצת דרך משמעותית (סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
מכשיר דגל ישן של HTC (צילום: יח"צ)

דור הולך ודור בא: לאחר שורת ההשקות וחשיפות מכשירי הדגל בכנס CES 2015 שנערך בתחילת החודש בלאס ווגאס, מגיע כעת תור יצרנית הטלפונים החכמים הטייואנית HTC, שהחלה לשלוח הזמנות לאירוע השקה שתקיים בעוד יותר מחודש, בתחילתה של וועידת המובייל הבין לאומית MWC הנערכת בברצלונה בתחילת חודש מרץ.

על פי ההערכות, החברה תשיק את מכשיר הדגל הבא שלה, שצפוי להמשיך את סדרת הדגל One M וככל הנראה יזכה לשם HTC One M9. על פי הדלפות שונות ברשת, המכשיר אמור להציג קפיצת דרך טכנולוגית משמעותית בשוק הסלולר, והוא יסמן את תחילת דור של מכשירים חזקים משמעותית ממכשירי הדגל הנוכחיים.

על פי ההדלפה המדויקת לפני מספר שבועות לרשת, מפרט המכשיר אכן מרשים, והוא יכלול את את צמד המעבדים Snapdragon 810 2.0GHz Quad-core + 1.5GHz Quad-core, המילה האחרונה של ענקית השבבים קוולקום (בדומה לS6 של סמסונג). המכשיר יכלול זיכרון RAM בנפח 3GB (לעומת 4GB של ה-S6).

המכשיר יציע מסך קטן יותר מהמתחרות, בגודל של 5 אינץ' וברזולוציה FHD בלבד (לעומת הרזולוציה שהולכת ומתקבעת כסטנדרט - QHD). בגזרת המצלמה ניכרת מגמת שיפור כשהמכשיר יגיע עם מצלמה הכוללת חיישן ברגישות של 20.7 מגה פיקסל ומצלמת "סלפי" באיכות של 13 מגה פיקסל או 4 מגה פיקסל בטכנולוגיית UltraPixel.

המכשיר יכלול כמובן מודם דור 4 (LTE) ויגיע עם מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, אנדרואיד 5.0 לוליפופ בגרסת 64 סיביות. הוא יכלול סוללה בנפח של 2840 מיליאמפר, שיחד עם מערכת ההפעלה החדשנית של גוגל, מקווים בחברה כי תוכל לשרוד זמן סביר.

לצד HTC, ענקית האלקטרוניקה סמסונג צפויה גם היא להשיק את מכשיר הדגל הבא שלה - Samsung GALAXY S6, שעל פי ההדלפות השונות צפוי גם הוא לכלול אמצעי חומרה דומים לאלו שתכלול HTC One M9, החברה צפויה גם היא להציע מערכת הפעלה בגרסת 64 ביט (במקום 32 כיום ב-S5).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר