חבר המועצה החדש של ש"ס מסר את "השיעור המקדים" ביזדים

החבר החדש במועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז, מסר הערב את השיעור המקדים בבית הכנסת "היזדים". הראשון לציון כינה אותו "גדול המחזירים בתשובה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף עם הגר"ר אלבז (צילום ארכיון: שלומי כהן, כיכר השבת)

אישרור למינוי: חבר החדש במועצת חכמי התורה החדש של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז, הגיע הערב (מוצאי שבת) למסור את השיעור המקדים לשיעור השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בבית הכנסת "היזדים" בירושלים.

הגר"י יוסף בירך את הגר"ר אלבז וכינה אותו "גדול מחזירי התשובה בדורנו וחבר מועצת חכמי התורה". משתתפי השיעור מחאו כפיים ושרו לכבודו של חבר המועצה החדש.

יצויין, כי בכך הופך הרב אלבז באופן רשמי לחבר במועצת חכמי התורה, מאחר והשיעור השבועי הוא שופרה התורני של תנועת ש"ס מזה שנים - עוד בתקופת הנהגתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

כזכור, בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי הגיע נשיא מועצת החכמים הגאון רבי שלום כהן להיכל ישיבת 'אור החיים', ולאחר שיחה עם הרב אלבז הודיע על מינויו כחבר במועצה.

הרכב מועצת חכמי התורה העדכני: נשיא המועצה הגר"ש כהן. החברים: הגאון רבי שמעון בעדני, הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי ראובן אלבז והגאון רבי משה מאיה.

במהלך השבועות האחרונים עסק הרב אלבז בניסיון להביא לשלום בין ההנהגה הרוחנית בציבור הספרדי. ניסיונות לנסות ולצרפו כחבר מועצת החכמים נתקלו אז בתשובות שליליות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר