"ההחלטה לפנות את בית הספר שפות ותרבויות החילוני לא סופית"

בבי"ס "שפות ותרבויות" אומרים כי ההחלטה לפנות את המתחם החילוני לטובת בית הספר החרדי אינה סופית: "מקווים שעיריית בית שמש תתעשת ותשנה את החלטתה ההזויה" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מתחם בית הספר החרדי הסמוך לביה"ס שפות ותרבויות (צילום ארכיון: פלאש 90)

בבית הספר "שפת ותרבויות" שהיה במוקד הוויכוח בין החילונים והחרדים בחודשים האחרונים, אומרים הבוקר (ראשון) כי ההחלטה שפורסמה ב"כיכר השבת" לפיה הם יפונו מהמתחם לטובת בית ספר חרדי אינה סופית.

על פי ההסכם שגובש בין משרד החינוך לעיריית בית שמש, במבנה המדובר תאוכלסנה כבר בשנת הלימודים תשע"ו כ-900 תלמידות המוסד החרדי, בעוד 144 תלמידי 'שפות ותרבויות' יתמזגו עם מוסד קיים בעיר הוותיקה שאף הוא יזכה לשיפוץ והתאמה בידי העירייה.

בתגובה לכך, יו"ר הנהגת ההורים טטיאנה אילוז, מסרה ל"כיכר השבת" כי מבחינתם ההחלטה אינה סופית וניתנת לשינויים.

לטענתה במידה וההסכם ייושם, בית הספר יפתח בשורת מחאות. "הנהגת ההורים של הבית ספר "שפות ותרבויות" בתמיכתם של הנהגת הורים ישובית מצרים על החלטת העירייה להעביר את פעילות בית הספר למתחם הנוכחי של בי"ס עדיהו, ומודיעה כי תנקוט בכל האמצעים החוקיים והציבוריים העומדים לרשותה לרבות השבתת פעילות בית הספר ומניעת פתיחת שנת הלימודים בשנה הבאה".

אילוז מבקשת ש"עיריית בית שמש תתעשת ותשנה את החלטתה ההזויה ותימנע מיצירת משבר עירוני נוסף .
אנו קוראים לעירייה לשבת ולהגיע להסכמות בהידברות ובשיתוף פעולה כפי שהיא התחייבה בעבר".

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "איחוד בתי הספר שפות ותרבויות ועדיהו הינו סופי, בהחלטה משותפת למשרד החינוך ולעיריית בית שמש".

"לצערנו, ועד ההורים מתנגד בעקביות רבה מזה מספר שנים לכל פתרון אפשרי המוצע להם. בהעדר שיתוף הפעולה שלהם עם העירייה ומשרד החינוך, הם פוגעים בראש ובראשונה בתלמידי ביה"ס אותו הם אמורים לייצג, זאת בעקבות שיקולים לא ענייניים. כזכור, גם משרד החינוך וגם בית המשפט לא קיבלו את עמדת ועד ההורים". הוסיפו בעירייה.

מלשכת מנהל אגף החינוך ישעיהו ארנרייך, נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בתום תקופת דיונים והיערכויות, במהלכם נבדקו ונבחנו כל הדרכים והחלופות, הגיעה עיריית בית שמש להסכם עם משרד החינוך, במסגרתו הוחלט להעביר את בית הספר שפות ותרבויות בעיר לעדיהו. ההליך יוסדר בצורה מכובדת ומתוך אחריות לכלל ילדי העיר מכל המגזרים והאוכלוסיות".

"יש להצטער על כי וועד ההורים פועל מתוך מגמת מריבה, מה שאינו מקדם את צרכי התלמידים. נשמח לשבת עם נציגי ההורים בכל זמן שהוא לצורך מתן כל סיוע שנדרש, בשקיפות ובמקצועיות". הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר