ראש עיריית עפולה יצחק מירון מכחיש את החשדות נגדו

יצחק מירון, ראש עיריית עפולה החשוד במוערבות בפרשת השחיתות הגדולה שנחשפה במפלגת 'ישראל ביתנו', מכחיש את החשדות: "אין כל בסיס לחשדות אלה" (משטרה ומשפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש עיריית עפולה יצחק מירון (צילום: מוטי קמחי YNET)

ראש עיריית עפולה יצחק מירון שנעצר על ידי המשטרה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות הגדולה שנחשפה בחודש האחרון, מגיב לראשונה להאשמות נגדו מייד לאחר שחרורו למעצר בית.

בדף הפייסבוק שלו כתב ראש העיר כי אין כל בסיס לחשדות נגדו: "עקב התניית המשטרה, אני מנוע כעת מלהתייחס לגופן של החשדות שהועלו כנגדי, שעיקרן מינוי סגן ראש עיר, תמורת העברת תקציבים לעיריית עפולה, פעולה הנחשבת כקבלת שוחד. עם זאת ובמסגרת המגבלות המוטלות עלי עדיין, אני מבקש להבהיר באופן חד משמעי וברור, כי אין כל בסיס לחשדות אלה, נגדי או נגד שאר החשודים בפרשה, בוריס יודיס ורמי טייב".

ראש העיר הסביר מדוע החליט שלא לשכור עורך דין שייצג אותו בדיונים בבית המשפט: "זו בין היתר הסיבה, שבניגוד לעצות והפצרות קרובי וחברי, ועל אף שאינני מנוסה במשפט פלילי, החלטתי לייצג את עצמי בדיון ולא להסתייע בעורך דין. האמנתי ואני עדין מאמין שלא חטאתי בדבר, שכל מה שעשיתי מאז כניסתי לתפקיד נעשה על פי דין והיה אך ורק לטובת העיר עפולה ומסר זה גם העברתי לשופט ולכל מי שנכח בדיון".

"לאורך כל החוויה המטלטלת שעברתי, חיזקה את רוחי הידיעה שחשדות חסרי בסיס אלה, יופרכו בלא קושי רב. יותר מזה, אני מאמין שהשלמת החקירה וגביית עדות מאנשים נוספים, המכירים את העובדות לאשורן (וכאלה יש לא מעטים), אף תוכיח זאת, ללא כל מאמץ". הוסיף.

ראש העיר נעצר יחד עם סגנו בוריס יודיס, ויועצו של השר יובל שטייניץ רמי טייב. השלושה חשודים בעבירות של שוחד, תיווך לשוחד והפרת אמונים. במקביל, חקירתה של סגנית השר פאינה קירשנבאום הסתיימה לאחר שבע שעות. הבוקר הודיעה קירשנבאום על פרישתה מהחיים הפוליטיים.

מירון שכאמור ייצג את עצמו בדיון בבית המשפט, שאל במה הוא חשוד, ונציגת המשטרה השיבה כי "מדובר בהתפתחות שעניינה עבירות שוחד מרמה והפרת אמונים".

לדבריה, "4 מיליון שקלים הועברו ממפלגת ישראל ביתנו לעיריית עפולה. ראש העיר חשוד במינוי מקורבים של בכירי "ישראל ביתנו" בהם סגנו ואחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר