קרב בלימה

כך נערכים בש"ס לבחירות: מיפוי הרבנים ברחבי הארץ

יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס אמש את בכירי מטה ירושלים של המפלגה במשרדי ש"ס בהר חוצבים בכדי להיערך לקראת הבחירות • דרעי חילק את העיר לפי אזורים והפקיד נציג על כל אזור • הבקשה של דרעי מנציגי ש"ס בכל הארץ: לארגן עצרות ולמפות את הרבנים בכל עיר ועיר, מי תומך בש"ס ומי מתלבט (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: סטודיו דוד זר)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס אמש (מוצאי שבת) את בכירי מטה ירושלים של המפלגה במשרדי ש"ס בהר חוצבים בכדי להיערך לקראת הבחירות.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו עסוקים דרעי ובכירי לשכתו למפות את הרבנים ונציגי הציבור בשכונות. דרעי רוצה לדעת מי תומך בו ובתנועת ש"ס, מי מתנדנד ומי תומך באלי ישי.

הבקשה מכל ראשי המטות בארץ היא לבדוק ולהכין רשימות של הרבנים וגבאי בית הכנסת, כאשר מי שמסתפק האם לתמוך בש"ס, ההוראה היא לבקש להעלות אותו למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

השלב המדובר הוא שלב ראשוני לפני מינוי שרי ה-50, בכדי שלראשי ש"ס תהיה תמונת מצב עכשווית של המצב בציבור הספרדי.

בנוסף, מבקש דרעי מהנציגים, לארגן עצרות פנימיות בהם ישתתפו רבני השכונות, גבאי בתי הכנסת והנציגים בכדי לאגד את התמיכה סביב המפלגה הספרדית.

דרעי חילק בשבוע שעבר את ירושלים לפי אזורים כאשר חבר מועצת העיר מיכאל מלכיאלי קיבל את האחריות על כל איזור נווה יעקב ופסגת זאב. נחמיאל סבן על אזור קרית יובל, קרית מנחם, בית וגן ומלחה. משה מנבי על שכונת רמות. אמנון הדס על שכונות פת קטמון וארנונה. ישראל אוזן על שכונות ממילא, הרובע היהודי, רחביה, נחלאות ובית הכרם. מי שינהל את המטות בכל ירושלים הוא סגן ראש העיר צביקה כהן.

יצוין כי בפגישה אמש השתתף גם משה עידן, מקורבו של דרעי ומי שהיה אחראי על מחוז ירושלים מטעם ש"ס בבחירות המוניציפליות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר