שיחק במחשב במשך שלושה ימים ומת

המלצרים בבית הקפה בעיר קאוסיונג שבטאיוואן חשבו כי הלקוח ששיחק במשך שלושה ימים רצופים במשחקי מחשב רק נרדם. מאוחר יותר גילו כי הגיימר בן ה-32 מת מתשישות (מהעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משחק מסוכן: הסכנה שבמשחקי ווידאו ממוחשבים עולה לדיון לא פעם, אלא שלרוב הטענות מדברות על האלימות הווירטואלית הקשה שמציעים חלק ממשחקי הווידאו. בטאיוואן נדהמו השבוע לגלות שוב כי משחקי ווידאו יכולים להרוג גם באופן ישיר.

עוד חדשות בעולם:

מלצרים בבית קפה שכונתי בעיר קאוסיונג שבטאיוואן שאירח גבר בכן 32 שישב במשך לא פחות משלשה ימים רצופים ושיחק במשחק ווידאו במחשבו האישי, נדהמו לגלות כי השחקן מת במהלך משחק הווידאו.

בתחילה סברו המלצרים כי הגבר נמנם ונרדם מעייפות, אך לאחר שעבר זמן והגבר לא הראה סימני חיים, גילה מלצר במקום כי הוא אינו נושם. לאחר שכוחות החירום הוזעקו לזירה, פונה הגבר לבית החולים המקומי, שם נקבע מותו. כשהרופאים סבורים כי גורם המוות הוא דום לב שנבע מתשישות קיצונית בשילוב עם הקור העז ששרר באזור.

זו אינה הפעם הראשונה בה משחקי הווידאו גובים קרבנות בנפש בטאייוואן, לפני שנים ספורות מת נער בן 18 לאחר ששכר חדר במלון בו שיחק גם הוא במשחקי וידאו במשך יומיים.

התמכרויות למשחקי מחשב נחשבת למכה של ממש במזרח הרחוק. סרט דוקומנטרי שצולם במדינה השכנה, סין, לפני כשנה, חשף כי המדינה הקומוניסטית מתפעלת מספר מחנות גמילה צבאיים ממשחקי וידאו, שם עוברים הצעירים המכורים בצורה קיצונית למשחקי וידאו גמילה קשה המלווה באלימות פיזית ומילולית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר