מבזק כיכר TV

אלי ישי רומז: "הגר"ע יוסף ידע שאקים מפלגה חדשה"

ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס והקים את מפלגת "ביחד", טען במהלך חוגי בית שקיים כי במהלך שיחותיו האחרונות עם מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שוחח עמו על "היום שאחרי" ורמז כי בשיחות הללו העלה את האפשרות להקמת מפלגה חדשה. ומה אומרים בש"ס? • עוד בכיכר TV: דאעש בישראל ותיעוד מרהיב מהחלל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלימלך פלאם; תמונה ראשית: פלאש 90)

בחירות 2015: בחודש האחרון הקים ח"כ אלי ישי את מפלגת "ביחד - העם איתנו" לאחר שפרש מתנועת ש"ס בראשה עמד, כאשר בכירי ש"ס ורבניה תוקפים את ישי על כך שהקים מפלגה נגד דעתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

ישי טען בראיונות בתקשורת כי גם כאשר אריה דרעי רצה להקים מפלגה מרן אמר כי "לא יעמוד בדרכו". כעת אנו חושפים כי בשבוע שעבר במהלך חוגי בית שקיים אלי ישי הא העלה טענה חדשה.

ישי סיפר במהלך שיחותיו כי בימים האחרונים של מרן הגר"ע יוסף הוא קיים עמו שיחות על "היום שאחרי", בין היתר רמז ישי כי במהלך השיחות עם הרב עובדיה הוא העלה את האפשרות להקמת מפלגה חדשה.

בש"ס סירבו להגיב אך אומרים כי אחרי פטירתו של הרב כל אחד יכול לטעון ולספר מה שרוצה, אך לכולם ידוע דבר אחד -מרן הרב עובדיה הקים מפלגה אחת וזו ש"ס.

עוד בכיכר TV:

> היום הותר לפרסום כי עו"ד מנצרת נאשם בגיוס צעירים מהצפון כדי שיצטרפו לארגון הטרור דאעש. על פי כתב האישום, הצעירים התאמנו בחווה שברשותו בהרכבת בקבוקי תבערה ושחיטת כבשים. מטרתם הייתה הסתננות לסוריה, כדי להשתלב בפעילות דאע"ש.

> הממשלה אישרה היום כי שכר המינימום יועלה עד ל-5,000 שקל ברוטו בחודש. כבר בחודש אפריל יועלה שכר המינימום ל-4,650 שקל ברוטו, ולקראת ינואר 2017 יושלם התהליך.

> שר החוץ של קנדה, ג'ון בירד ערך היום ביקור ברשות הפלסטינית והתקבל בזעם. תושבים השליכו לעברו נעליים וביצים, כמחאה על התמיכה הבלתי מסוייגת של קנדה בישראל. המשטרה הפלסטינית ניסתה למנוע את השלכת החפצים, ללא הצלחה.

> ח"כ אלעזר שטרן הודיע היום על הצטרפותו ל"יש עתיד". שטרן קיים מסיבת עיתונאים משותפת עם יאיר לפיד, במהלכה הסביר מדוע בחר לעזוב את מפלגת התנועה.

> ולסיום: סוכנות החלל האירופאית חושפת סדרת צילומים מרהיבים מהחלל. במשך שישה חודשים תיעד אסטרונאוט את כדור הארץ מהחלל באיכות מדהימה.

> תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית. בהמשך השבוע - בהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר