בישראל הרשמית שותקים

חיזבאללה: "ישראל חיסלה את הבן של עימאד מורנייה"

ג'יהאד מורנייה, בנו של רמטכ"ל חיזבאללה המת עימאד מורנייה, הוא בכיר הארגון שחוסל בתקיפה שמיוחסת על פי דיווחים זרים לישראל. דיווחים נוספים שלא זכו עד כה לאישור בכלי תקשורת ערבים רשמיים מצביעים על כך שבתקיפה חוסלו גם פעילים איראניים ששהו יחד עם מורנייה הבן. כל הפרטים (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מורנייה הבן (מתוך יוטיוב)

לאחר שדווח כי יעד התקיפה של חיל האוויר הישראלי היה בכיר בארגון הטרור חיזבאללה, מודה הארגון בשעה האחרונה (ראשון) כי בכיר בארגונו, יחד עם עוד חמישה פעילים, נהרגו בתקיפה. הבכיר שחוסל - ג'יהאד מורנייה, בנו של רמטכ"ל חיזבאללה לשעבר עימאד מורנייה, שחוסל בשנת 2008. מורנייה הבן נחשב למפקד גזרת הגולן של ארגון הטרור חיזבאללה.

דיווחים נוספים שלא זכו עד כה לאישור בכלי תקשורת ערבים רשמיים מצביעים על כך שבתקיפה חוסלו גם פעילים איראניים ששהו יחד עם מפקד חיזבאללה שחוסל.

כזכור, מוקדם יותר היום דיווחו כלי תקשורת ערביים כי מסוק של חיל האוויר הישראלי שיגר שני טילים לעבר יעד לא ברור בכפר מזרעת אמל שבדרום סוריה, בסמוך לגבול עם ישראל.

על פי הדיווח, הטילים נורו לעבר מטרה ניידת בשטח. דיווחים אחרים דיברו על כך שהירי בוצע לעבר חוליית טרור שהתכוונה לבצע ירי רקטי לעבר ישראל. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "אנו לא מתייחסים לדיווחים זרים".

מקור ביטחוני ישראלי אמר לסוכנות הידיעות AFP כי תקיפת חיל האוויר כוונה נגד טרוריסטים שתכננו פעולה נגד ישראל. לדבריו, מזל"טים של חיל האוויר שהו באוויר באזור התקיפה.

החשש כעת במערכת הביטחון שארגוני הטרור באזור, בראשם כמובן חיזבאללה, ינסו לנקום על התקיפה והמצב הביטחוני בגבול הצפון ידרדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר