חודשיים לבחירות: משרד התחבורה בקמפיין חדש

חודשיים לבחירות משרד התחבורה פרסם סרטונים של תכנית 'נתיבי ישראל', במה שנראה כניצול תכנית שאושרה לפני שנים עבור קמפיין בחירות. המשרד: "החלטה מלפני שנה" (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
שר התחבורה ישראל כץ (Miriam Alster/FLASH90)

חודשיים בלבד לפני הבחירות מפרסם משרד התחבורה שני סרטונים המציגים את הדמיות תכנית "נתיבי ישראל", במה שיכול להתפרש לכאורה כניצול תכנית שאושרה לפני שנים לקמפיין הבחירות.

"נתיבי ישראל" היא תכנית ענק של הממשלה להשקעה ברשת המבילות והכבישים בישראל. התכנית כאמור, אושרה עוד בממשלה הקודמת ופרסום הסרטונים עלול להתפרש כניצול לטובת קמפיין הבחירות של הליכוד.

בסרטונים מופיעים עובדים בכירים של המשרד המציגים כמה מהפרויקטים בתוכנית "נתיבי ישראל", תוך תיאור תועלות כלכליות וחברתיות בהקמת קווי רכבת חדשים.

על-פי חוק הבחירות חל איסור מוחלט על שימוש בכספי משרדי הממשלה בקשר עם תעמולת בחירות, במישרין או בעקיפין.
יש לציין כי בסרטונים שהפיק משרד התחבורה לא מופיעים תמונתו או שמו של שר התחבורה ישראל כץ מהליכוד.

במשרד התחבורה אמרו בתגובה כי "מדובר בהפקה פנים-משרדית של 5 סרטונים בהשתתפות עובדי המשרד. הסרטונים פורסמו אך ורק באתר המשרד ובעמוד הפייסבוק המשרדי בלבד, ללא עלויות של זמן אוויר".

על פי המשרד, "העלות הכוללת של כל הסרטונים מסתכמת ב-15 אלף שקל בלבד, וכי ההחלטה על הפקת הסרטונים התקבלה לפני למעלה משנה והפקתם החלה לפני ארבעה חודשים - לפני ההחלטה לקיים בחירות".

עוד אמרו במשרד כי "הסרטונים לא נועדו לקדם את המשרד אלא לספק מידע חיוני לציבור. שר התחבורה אינו מופיע בסרטונים ואינו מוזכר בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר