רהט: התנגשויות אלימות בין המשטרה לתושבים; אדם אחד נהרג

אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו בהתנגשויות אלימות בין כוחות משטרה לתושבי רהט במהלך הלווייתו של סאמי אלג'עאר, צעיר שנורה למוות בעת פשיטה משטרתית בעיר (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לפני ההלוויה ברהט (צילום: רועי עידן)

אדם אחד (45) נהרג וכ-20 אחרים נפצעו, בהם אחד באורח קשה ואחר באורח בינוני, בהתנגשויות אלימות הערב (ראשון) בין כוחות משטרה לתושבי רהט במהלך הלווייתו של סאמי אלג'עאר, צעיר תושב העיר שנורה למוות בשבוע שעבר בעת פשיטה משטרתית בעיר.

נסיבות מותו של בן ה-45, תושב העיר, שמת הערב בעימות עם כוחות המשטרה אינן ברורות עדיין, אך ייתכן ומותו נגרם בשל שאיפת גז מדמיע שגרם לו ללקות בלבו.

לדברי כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, הפצוע קשה נפגע מירי בפלג גופו העליון. מהמשטרה נמסר כי הוא נפגע מכדור ספוג. בין הפצועים הערב גם ראש העיר רהט, טלאל אל קרנאווי. הוא נלקח לאשפוז בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

כאמור, העימות עם כוחות המשטרה החל בזמן מסע הלווייה, בו השתתפו למעלה מ-8,000 בני אדם.

ככל הנראה, בשלב מסוים נכנסה ניידת משטרה לאזור בית הקברות וצעירים שהיו במקום החלו ליידות אבנים לעברה. לדברי המשטרה, הצעירים כיתרו את הניידת ונשקפה סכנה מיידית לשוטרים שהיו בתוכה.

בהמשך הגיעו כוחות משטרה נוספים למקום במטרה לחלץ את השוטרים הנצורים. שוטר אחד נפצע קל באירוע.

אלג'עאר נהרג בשבוע שעבר לאחר שנורה במהלך פשיטה משטרתית בעיר בחיפוש אחר סוחרי סמים. לדברי בני המשפחה, הוא לא היה מעורב באירוע וכי הוא הגיע למקום בעקבות צעקות ששמע מהמקום.

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת האירוע, כאשר לדברי השוטרים, הם ירו קודם באוויר. מאז מותו, בישובים הבדואים בנגב הוכרזה שביתה כללית.

אלא שלאחר העימותים הערב והתוצאה הקשה שלהם - הרוג ועשרות פצועים, לא נראה שהשקט יגיע בקרוב ליישובים הבדואים בנגב ובמשטרה נערכים לכל תרחיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר