מבוכה ליאיר לפיד: אמהות חד הוריות קטעו את נאומו

אמהות חד הוריות הפריעו אמש במשך דקות ארוכות לנאומו של יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד באוניברסיטת תל אביב, הניפו שלטי מחאה וקראו קריאות בגנות תפקודו באוצר (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg / FLASH 90)

יו"ר 'יש עתיד' ושר האוצר לשעבר, יאיר לפיד, הגיע לנאום אמש (ראשון) בכנס שנערך באוניברסיטת תל אביב, בכדי לומר למשתתפים עד כמה סיעתו פעלה בכנסת הראשונה לכהונתם ולהשיב לשאלותיהם.

אלא שמשהו השתבש בכנס. מספר אמהות חד הוריות קטעו את תחילת דבריו בעת שהחל לדבר על קצבאות הילדים אותן ביטל לדבריו והעביר לטובת חינוך הילדים.

המשתתפות שהגיעו לכנס במיוחד בכדי למחות, היו מצוידות בשלטי מחאה בגנותו של לפיד שלטענתן לא טיפל במצוקותיהן כראוי בעת כהונתו במשרד האוצר.

לפיד נותר ללא מענה וקטע את נאומו בזמן מחאתן. פעילי מפלגתו ומאבטחים ניסו להרגיע את אותן אמהות אך במשך דקות ארוכות הם לא הצליחו להשליט סדר.

כשהשקט חזר לשרור באולם, שר האוצר לשעבר פנה לפרופסור מנואל טרכטנברג ממפלגת העבודה, ואמר לו: "אלה חייהם, רגשותיהם ועוצמת הלב של האנשים וזה הדבר הכי שונה מהאקדמיה. תדע שבסוף תצטרך לגעת בדיוק במקומות האלה - אם אתה לא נותן לזה להיכנס אתה לא יכול להיות חבר כנסת".

"קצבאות ילדים זה להורים. אנחנו מעדיפים את הכסף הזה לחינוך למפעל ההזנה - לארוחות חמות ומעדיפים לתת ישירות לילדים ולא להורים", הוסיף לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר