כתב אישם: דקר לוחמי מג"ב ומואשם בניסיון לרצח

כתב אישום הוגש נגד מוסא עג'לוני, בן 20 תושב מזרח העיר, בגין שתי עבירות של ניסיון לרצח ושתי עבירות של תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות על רקע לאומני. צפו בתקיפה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד מוסא עג'לוני, בן 20 תושב מזרח העיר, בגין שתי עבירות של ניסיון לרצח ושתי עבירות של תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות על רקע לאומני. מעצרו הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, עג'לוני ניסה לגרום למותם של שני שוטרים באמצעות דקירות סכין חוזרות ונשנות בפלג גופם העליון וזאת מתוך מניע לאומני, לאחר שהחליט לבצע פיגוע חבלני בו ירצח שוטר או חייל ישראלי ולאחר מכן ייגרם מותו שלו. לשני השוטרים נגרמו חבלות כתוצאה מדקירות הסכין ולאחד מהם נגרמה חבלה חמורה בכף ידו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ג'ני אבני, במהלך שנת 2014 גמלה בליבו של מוסא עג'לוני החלטה לבצע פיגוע חבלני בו ירצח שוטר או חייל ישראלי ולאחר מכן ייגרם מותו שלו.

לפני מספר שבועות הגיע עג'לוני בריצה אל נקודת משמר הגבול אשר בשער האריות בעיר העתיקה בירושלים, כשסכין שחיטה גדולה בידו. כשהבחין בשני שוטרים שעמדו להיכנס אל תוך הנקודה, הוא התנפל עליהם והחל דוקר את שניהם באמצעות הסכין שוב ושוב בפלג גופם העליון במטרה לרוצחם.

השוטרים ניסו להשתלט עליו, וגם לאחר שהסכין נפלה מידו, הוא הוסיף ותקף בחוזקה באגרופיו את השוטר שניסה להשתלט עליו. לאחר מכן נמלט עג'לוני מהמקום. לשני השוטרים נגרמו חבלות כתוצאה מדקירות הסכין.

במעשיו המתוארים, ניסה הנאשם שלא כדין לגרום למותם של שני השוטרים, בנוסף הוא תקף את שני השוטרים כאשר היה מזוין בנשק קר והתקיפה קשורה למילוי תפקידם כחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר